וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע אנוש בתאונת שרשרת בתל אביב: "כמו זירת פיגוע"

23.1.2013 / 17:18

מחקירה ראשונית עולה כי נהג מונית פגע בטנדר שהועף מעוצמת הפגיעה על משאית ברחוב המסגר. שני בני אדם שהעמיסו סחורות על כלי הרכב ונפגעו פונו לאיכילוב. עוד 2 נפצעו קל

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

אדם נפצע אחר הצהריים (רביעי) באורח אנוש ואדם נוסף נפצע באורח קשה בתאונת שרשרת בין כמה כלי רכב בפינת הרחובות המסגר והמלאכה בתל אביב. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לשני הנפגעים טיפול ראשוני ופינה אותם לבית החולים איכילוב בעיר. שני בני אדם נוספים נפצעו באורח קל וטופלו במקום.

תאונה ברחוב המסגר בת"א בה נפצעו באופן קשה שלושה אנשים, ינואר 2013. יותם רונן
נהג המונית איבד שליטה מסיבה לא ברורה/יותם רונן

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי שני הפצועים הקשים נפגעו בעת שפרקו סחורות מטנדר ומשאית. מסיבה לא ברורה, נהג מונית שנסע לכיוון דרום ברחוב המסגר איבד שליטה על כלי הרכב ופגע בטנדר שחנה בצד הדרך. כתוצאה מכך נפגע אדם שהעמיס גרוטאות על הטנדר. מעוצמת הפגיעה פגע כלי הרכב באדם נוסף, שהעמיס ארגזי ירקות על משאית. בעקבות התאונה נחסם לתנועה רחוב המלאכה.

מחמוד אבו עספה, פרמדיק מד"א שהוזעק לתאונה, אמר לוואלה! חדשות כי "כשהגעתי למקום זה נראה לי כמו זירת פיגוע, הייתה התקהלות מאוד גדולה. תכולת המשאית התפזרה לכל עבר. מצאנו פצוע קשה שנמחץ בין מונית לטנדר. עוברי אורח ניסו לחלץ אותו אך מנענו זאת מהם כדי לא לפגוע בו. הפצוע השני שכב מתחת למשאית. היו להם פגיעות בטן וגפיים קשו, אך הם היו בהכרה". לדברי אבו עספה, " הייתי בכמה זירות של פיגועים בעבר, זה ממש הזכיר לי את זה". מנכ"ל מד"א אלי בין, שהיה בקרבת מקום, מיהר להעניק סיוע לנפגעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תאונה ברחוב המסגר בת"א בה נפצעו באופן קשה שלושה אנשים, ינואר 2013. יותם רונן
זירת התאונה בתל אביב/יותם רונן

הלילה נפצע באורח קשה הולך רגל בן 20 מפגיעת מכונית בצומת הולץ בדרום תל אביב. צוות מד"א שהוזעק למקום פינה אותו לבית החולים איכילוב עם פגיעת ראש. אתמול בשעות הבוקר נהרג אדם אחד ונוסף נפצע באורח קשה בהתנגשות בין שני כלי רכב פרטיים ברחוב קפלן באזור. אחד הנפגעים נלכד במכונית שבה נסע עם חברו, וצוותי כיבוי שהוזעקו למקום ניסרו את כלי הרכב כדי לחלצו. שני בני אדם נוספים נפצעו בתאונה באורח קל. בוחני תנועה חוקרים את נסיבות התאונה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully