וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שידלו נערות לזנות עבור סיגריות: "זה שווה לכן"

גלעד גרוסמן

17.1.2013 / 13:47

ארבעה גברים נאשמים בכך שהיו לקוחות של הקטינות שנוצלו והודחו לזנות, בעוד אחד מהם נאשם גם בניסיון אונס ואחר בשידול למעשי סדיזם מיני. הנאשמת המרכזית: צעירה בת 26

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשו היום (חמישי) שלושה כתבי אישום בפרשת ניצול קטינות לזנות, בהם הנאשמת המרכזית בשידול קטינות לזנות - תושבת תל אביב בת 26. שניים נוספים הם תושב טייבה בן 41 שמואשם ששידל גם הוא קטינות לזנות והיה לקוח שלהן ותושב תל אביב בן 56 שהיה לקוח ונאשם בניסיון אונס. שני כתבי אישום נוספים הוגשו בבית משפט השלום בעיר נגד שני גברים שהיו לקוחות של הקטינות, כשאחד מהם נאשם גם כי במשך מספר שנים שילם לשורה ארוכה של קטינות כדי שיבצעו בו מעשי סדיזם מיני.

על פי כתב האישום, הנאשמת המרכזית הכירה במהלך 2010 שתי נערות בנות 14 ו-15, ואז הפגישה אותן עם הנאשם מטייבה כדי שיקיימו עמו יחסי מין תמורת תשלום. הדבר נעשה במשך כשנה וחצי, כאשר בחלק מהמפגשים, שהתקיימו ברכבו, נכחה גם הנאשמת. הנאשם נהג לשלם לקטינות 200 שקלים עבור מפגש וסיפק להן סיגריות, אלכוהול ואוכל.

בתחילה סירבו הקטינות לקיים עמו יחסי מין, אולם הנאשמת שכנעה אותן כשאמרה להן שהן יקבלו כסף וכי "זה שווה", ואף ביצעה בו בעצמה מין אוראלי כדי לשכנע אותן לבצע מעשים דומים. לבסוף הסכימו השתיים וקיימו עמו יחסי מין בחוף ים וחורשות באזור חולון, בת ים וראשון לציון. הגבר נאשם עוד בהדחת שתי נערות בנות 16 לזנות, להן שילם על מנת שיקיימו עימו יחסי מין.

הנאשמת לשוטר: "חכה ותראה מה יהיה לך"

אותה צעירה בת 26 נאשמת גם באיומים ובהעלבת עובד ציבור, כאשר באחד מדיוני הארכת המעצר שלה שהתקיים לפני שבוע בבית משפט השלום בתל אביב התפרצה אמה לעבר אחד השוטרים ואמרה לו: "חכה אני אהרוג אותך, אני עוד אזיין אותך, כדאי לך להיזהר, יש אלוהים, הכל פתוח, חכה ותראה שוטר זבל", ולאחר מכן קראה הנאשמת: "שוטר מזדיין. חכה ותראה מה יהיה לך". אדם נוסף נאשם בכך שהיה לקוח של הקטינות, נאשם גם בכך שניסה לאנוס קטינה בת 17 בשני מקרים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. פרקליטה של הנאשמת, עו"ד אבי כהן מהסנגוריה הציבורית, הכחיש את האישומים נגדה.

כמו כן, פרקליטיו של הנאשם מטייבה, עורכי הדין שרון קינן ורונן רוזנבלום, אמרו כי הם משוכנעים שחפותו תוכח לאחר שיתקבל אצלם חומר החקירה. פרקליטו של הלקוח שנאשם בניסיון אונס, עו"ד שחר חצרוני, הכחיש גם הוא את האישומים נגד מרשו ופרקליטו של הלקוח שהואשם בהדחת קטינות לסדיזם מיני, עו"ד שמואל פלישמן, אמר כי "חלקו של מרשו בפרשה קטן משל הנאשמים האחרים, וההוכחה לכך היא שכתב האישום נגדו הוגש לבית משפט השלום". פרקליטו של נאשם נוסף ששוחרר היום לביתו, עו"ד עמיקם הדר, אמר כי מרשו טוען שהיחסים בינו לבין הקטינה היו יחסי חברות וכי הוא מכחיש האישומים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully