וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המנקה לקחה רכבת לסיבוב - והתנגשה בבניין

אישה בת 23 חטפה רכבת ריקה בשבדיה ונהגה בה לאורך קילומטר וחצי, עד שסטתה מהפסים והתנגשה בבניין מגורים. "זה לא מסובך כל כך לנהוג ברכבת", אמרו במשטרה המקומית

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

מה הביא אישה בת 23 לחטוף רכבת? זה מה שמנסות לפצח היום (שלישי) הרשויות בשבדיה. האישה, מנקה במקצועה, חטפה בשעות הבוקר המוקדמות רכבת בת ארבעה קרונות ונהגה בה בפרברי שטוקהולם עד שסטתה מהפסים והתנגשה בבית דירות, אך במזל לא פגעה באף אחד. האישה נפצעה באורח קשה ופונתה לבית החולים וכעת היא עצורה בחשד שסיכנה את שלום הציבור.

חטפה רכבת והתנגשה בבניין בשוודיה. רויטרס
דיירי הבניין לא נפצעו באירוע. זירת ההתנגשות/רויטרס

דובר חברת הרכבות, תומאס הדניוס, סיפר כי האישה נהגה בקרון הקטר לאורך קילומטר וחצי עד שהגיעה לסוף המסילה, אז הרכבת ירדה מהפסים והמשיכה לנסוע במשך 25 מטרים נוספים עד שהתנגשה בבניין בן שלוש קומות. "באותה השעה היו שלוש משפחות בדירותיהם שבבניין, אך איש לא נפגע, לפחות לא בגופו", הסביר הדובר. המניע של האישה, אשר עבדה בחברה אשר באחריותה היה ניקיון הרכבת, אינו ברור עד כה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
חטפה רכבת והתנגשה בבניין בשוודיה. רויטרס
המנקה חטפה את הרכבת בשעות המקודמות של הבוקר/רויטרס

"שמענו רק דברים טובים עליה. אנחנו בודקים כעת איך האירוע הזה יכול היה להתרחש ולמה היא עשתה את מה שהיא עשתה", אמר הדניוס. המשטרה חוקרת כיצד השיגה האישה את המפתחות לרכבת, אך הסביר כי נהיגה ברכבת אינה דבר מורכב. "באופן כללי, אפשר לנהוג ברכבת גם אם לא הוכשרת לעשות זאת", הסביר הדובר. "אפשר ללמוד איך רק על ידי קריאה על כך באינטרנט או צפייה בנהג אחר עושה זאת".

לקריאה נוספת
גרמניה: לפחות עשרה הרוגים בהתנגשות רכבות
צפו בתיעוד המזעזע: אדם נדחף אל הפסים בלב מנהטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully