וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש תנין התגלה בחוף בדרום אפריקה; מי הרוצח?

בני זוג מדרום אפריקה העלו סרטון לאינטרנט שבו נראה ראש כרות של תנין והציתו את דמיון הגולשים: מי ביתר את ראש הזוחל האימתני? ציד לא חוקי או חוליה בשרשרת המזון בטבע?

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת, עריכה: יותם בן-דוד

ראש כרות של תנין ענק שנשטף לחוף בדרום אפריקה מעלה תהיות רבות לגבי זהותו של הרוצח. העיתון "דיילי-מייל" דיווח אתמול (ראשון) כי ניל ובריג'יט קרי-סמית, בני זוג שהעלו לרשת האינטרנט סרטון של הראש הכרות, הציתו את דמיון הגולשים, שחלקם ניסה לנחש כיצד פגש הזוחל האימתני את מותו. חלק האמין כי התנין מת כתוצאה מציד לא חוקי, בעוד אחרים טענו כי רק היפופוטם או כריש-טיגריסי מסוגלים לתלוש איברים לזוחל שנחשב מסוכן מאוד לבני אדם ושאר בעלי חיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחראי לתקיפה? כריש לבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אך בני הזוג קרי-סמית, תושבי האי סנט לוסיה הסמוך לדרום אפריקה, מאמינים כי רק כריש-לבן, טורף אימתני שאורכו נע בין שלושה לשמונה מטרים, ומשקלו עשוי להגיע עד לשלושה טונות, מסוגל לכך. "התנין בטח שחה במורד הנהר אל תוך הים, ואז כריש גדול תפס אותו סמוך לחוף", נשמע קרי-סמית אומר בסרטון, שבו אשתו בריג'יט מציגה בפני הצופים את הראש הכרות. "אני מעריך כי משקל הראש הוא כ-55 קילוגרמים, ואפשר לראות היכן הכריש למעשה נשך אותו. בצד כאן, אפשר לראות את השן של הכריש", אמר.

בני הזוג, שמצאו את מה שנותר מהתנין במהלך אחד מטיולי הבוקר שלהם לאורך החוף, שוללים את ההשערה כי הזוחל ניצוד. לדבריהם, אילו אכן היה מדובר בציידים, הם לא היו מותירים אחריהם את ראשו של הזוחל, כיוון שמדובר בחלק בעל הערך הרב ביותר שניתן למכור. "זה די שגרתי לראות כאן כרישים ששוחים במי סנט לוסיה. זה לא נדיר למצוא כאן כרישי ענק ששוחים בקרבת החוף", הסבירו בני הזוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully