וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב בני ברק ביצע עבירות מין בגיסתו הקטינה

9.1.2013 / 17:30

לפי החשד, הגיס רכש את אמונה של הנערה, ומאז שהיתה בת 16 נגע במקומות אינטימיים בגופה וקיים עימה יחסי מין. החשוד מכחיש את המיוחס לו וטוען כי הנערה "ממציאה סיפורים"

תושב בני ברק בשנות ה-30 לחייו חשוד כי קיים יחסי מין במשך שנתיים לפחות עם אחותה של אשתו, היום בת 18. הוא נעצר שלשום (שני) לאחר שהצעירה הגישה תלונה, והמשטרה מייחסת לו עבירה חמורה של בעילת קטין בתוך המשפחה. החשוד מכחיש את החשדות וטוען כי הנערה "ממציאה סיפורים". בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול את מעצרו בשלושה ימים.

הצעירה מתגוררת במעון לנערות חוסות בבירה, לאחר שהתגלע סכסוך בינה לבין הוריה. מדי פעם היא נהגה ללון אצל אחותה ובעלה בבני ברק. על פי התלונה, שהוגשה למשטרת ירושלים, במשך שנתיים התקיים בינה לבין גיסה קשר מיני. לפי החשד, הגיס רכש את אמונה, שימש לה אוזן קשבת ומאז שהייתה בת 16 נגע במקומות אינטימיים בגופה וגרם לה להאמין שלא מדובר במעשה חריג. בשלב מסוים, על פי החשד, החלו השניים גם לקיים יחסי מין.

בתחילת השבוע הגישה הנערה את התלונה, אשר הועברה לטיפול מרחב דן במשטרת מחוז תל אביב, שזימנו את הגיס לחקירה. הוא הכחיש את החשדות המיוחסים לו ובתום חקירתו נעצר. אתמול כאמור הוא הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה המשטרה להשאירו במעצר.

"כנראה הנערה חשה צורך להמציא סיפורים"

השופט שאול אבינור אמר במהלך הדיון כי "עבירות מין כלפי קטינים, גם במצבים שבהם הקטינים אינם מבטאים התנגדות אקטיבית, הינן עבירות חמורות המגבשות עילת מעצר". עוד קבע השופט כי "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד" – והורה על הארכת מעצרו. בנוסף, אסר השופט את פרסום שמו של החשוד וכן של המתלוננת.

סנגורו של החשוד, עורך הדין ישר יעקובי מהסנגוריה הציבורית, מסר בשם מרשו כי "מדובר בנערה שיש לנו עדויות כי בעבר סיפרה סיפורים רבים על מעשיה המיניים עם גברים אחרים, שבהמשך התבררו כלא נכונים. כנראה הנערה חשה צורך להמציא סיפורים. החשוד מכחיש קשר מיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully