וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סחט באיומים: אריה אלפרון נשלח לשנה וחצי בכלא

גלעד גרוסמן

1.1.2013 / 13:58

העבריין, שהורשע בסחיטה באיומים, נידון ל-19 חודשי מאסר במסגרת הסדר טיעון. ההסדר גובש לאחר שהמתלוננים סירבו להעיד נגדו במשטרה - והתלוננו רק בעקבות האזנות סתר

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) 19 חודשי מאסר על העבריין אריה אלפרון, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בשני מקרים של סחיטה באיומים.

אלפרון הודה בכך שביולי השנה פנה אליו אדם בשם שלום גביזון, כדי שיסייע לו בגביית חוב. אלפרון וגביזון נפגשו עם המתלונן וסיכמו שהוא ישלם לגביזון 50 אלף שקל. בהמשך התקשר אלפרון אל המתלונן מספר פעמים - ודרש ממנו לשלם את החוב, תוך שהוא מטיל עליו אימה. בין השאר, אלפרון אמר למתלונן כי אם לא ישלם את החוב "אולי חמש שנים לא תצא מבית החולים". כמו כן, אלפרון הורשע בכך שסחט באיומים אישה נוספת.

הסדר הטיעון גובש, מכיוון שהמתלוננים סירבו להעיד נגד אלפרון, ולולא היו האזנות סתר בתיק, הם כלל לא היו מתלוננים נגד אלפרון. כמו כן, הפרקליטות ציינה כי למרות האיומים, המתלוננים לא שילמו כספים. השופט צבי גורפינקל ציין בגזר הדין את עברו הפלילי של אלפרון ואת העובדה ששוחרר ממאסר מספר חודשים לפני ביצוע העבירות.

"העונש שהוטל הינו עונש חמור לכשעצמו, אולם בשקלול הנסיבות מדובר בעונש ראוי", אמר פרקליטו של אפרון, עורך הדין יניב שגב. "ראוי לתת מילה טובה להגינות של הפרקליטות". לשני הנאשמים האחרים שבפרשה, שיוצגו על ידי עורכי הדין אלי כהן ודוד בוחבוט, הוגש הסדר טיעון לפיו תיגזר עליהם חצי שנה עבודות שירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully