וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסר-בית מת מבלי לדעת שקיבל ירושה של מיליונים

טימותי גריי מת בשבוע שעבר בוויומינג, לאחר שכנראה קפא למוות. קרובת משפחתו, מיליונרית שהלכה לעולמה בשנה שעברה, הורישה לו 19 מיליון דולר, והקרב המשפטי רק בתחילתו

מת בלי לדעת שהוא מיליונר: טימותי הנרי גריי, הומלס שעבד למחייתו כב?וקר בהרי הרוקי במערב ארה"ב, נמצא מוטל ללא רוח חיים ביום חמישי האחרון סמוך למסילת רכבת באבנסטון שבמדינת וויומינג. הוא לבש מעיל דק שלא התאים למזג האוויר הקפוא בחוץ וככל הנראה מת מהיפותרמיה. אולי אם היו מאתרים קודם לכן, הוא יכול היה לזכות בטיפול מעולה בבית החולים וגם לרכוש מלתחה חדשה, משום שהתברר כי גריי היה בן-אחיינה למחצה של יוגט קלארק, מיליונרית מניו יורק שמתה ערירית בשנה שעברה, ושהורישה לו 19 מיליון דולרים.

הוגט קלארק. AP
חיה בסגפנות והורישה את כספה לרופאים, אחיות ועורכי דין. יוגט קלארק/AP

קלארק, יורשת של מאות מיליונים, מתה בגיל 104, לאחר שחיה חיים סגפניים. במשך קרוב לשני עשורים היא העבירה את חייה בבתי חולים במנהטן וזנחה אחוזת פאר בשווי 300 מיליון דולרים בסנטה ברברה שבקליפורניה. קלארק היא בתו הצעירה ביותר של הסנאטור והתעשיין האמריקני וויליאם קלארק, שבזמנו הושווה לאיל ההון האמריקני ג'ון ד. רוקפלר. אביה נישא בשנית בגיל 62 לאמה אנה, שהייתה אז בת 23.

בשנה שעברה מתה קלארק בבית החולים "בית ישראל" במנהטן והותירה את מרבית הונה לבתי חולים, לרופאים, לאחיות ולעורכי דין, כך לפי ה"ניו יורק פוסט". בית המשפט מינה נאמן לנכסיה שטען כי הקשישה תומרנה לחתום על צוואותיה ואמר כי הוא מנסה להשיב את הירושה מחלק מהמוטבים.

19 בני משפחה, שהמיליונרית הערירית לא הותירה להם דבר, נלחמים עתה בבית המשפט לקבל פירורים מן העוגה. פקיד ציבורי התערב לטובתו של גריי, אך עורכי הדין שביקשו לאתר אותו מצאו את כל חפציו נטושים בארון אחסון. ג'רי, אחיו הגדול של גריי, האשים את הממשלה במצבו של אחיו: "הוא היה חסר בית, למעשה. אם היו לנו שירותי בריאות נפשית מתאימים במדינה, היינו יכולים לקבל הודעה על מצבו ולעשות משהו".

שוטטו באחוזת המחלוקת של קלארק בקליפורניה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully