וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ינגל לעוצמה לישראל: נאמנות בסגנון ראפ-גבעטרון

יהושע בריינר

25.12.2012 / 8:00

מפלגת הימין פרסמה זמריר התואם את קמפיין הבחירות - ומבקש לפנות לקהל צעיר ולרבדים נרחבים יותר באוכלוסייה. במקביל, תוקפים את "הליכוד והבית היהודי שמנסים להיות במרכז"

צילום: צילום מסך, עריכה: מיכאל ברגמן

מפלגת עוצמה לישראל שיחררה היום (שלישי) את ג'ינגל (זמריר) הבחירות שלה, אשר מכוון לא רק לציבור הימין, אלא גם לקהל צעיר יותר. במפלגה אומרים כי הג'ינגל הוא "שילוב של הגבעטרון עם ראפ" והזמריר צפוי להוביל את קמפיין המפלגה עד לבחירות. במפלגה הימנית מעודדים מאוד מהסקרים האחרונים המעידים כי הם עוברים את אחוז החסימה וצפויים להמשיך במגמה של איגוף מימין של מפלגת הבית היהודי, תוך פנייה בכל העת גם לציבור הרחב.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

בין היתר ינסו במפלגה, שזכתה לאותיות "נץ" המככבות אף הן בג'ינגל, לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו וכן את יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, זאת לצד התמקדות בשתי סוגיות מרכזיות בהן עסקו ראשיה בכנסת האחרונה - פעילות נגד "מי שאינם נאמנים למדינה", כפי שמכונים על ידם ערביי ישראל, וכן בסוגיית המסתננים הבלתי חוקיים. "כל האופציות כיום בימין אינם ימין אמיתי", אומר איתמר בן גביר, "גם הליכוד וגם הבית היהודי רוצים להיות במרכז אבל יש רק מפלגה אחת שמתעסקת בבעיות האמיתיות של עם ישראל". בין היתר יתמקדו גם בקמפיין נגד חברי הכנסת הערביים ובעיקר בחנין זועבי ואחמד טיבי, בתקווה כי קולות המתנגדים לפעילות שני הח"כים תביא לעוצמה לישראל את המעבר מאחוז החסימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully