וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המודעה המכפישה שהרתיחה את נפתלי בנט

יהושע בריינר

23.12.2012 / 11:09

במודעה בעילום שם נראה יו"ר הבית היהודי ולידו הכיתוב: "בנט חסר אחריות - תומך בסרבנות". הבית היהודי: הליכוד נוהג כאחרון הפחדנים. הליכוד: פועלים בכל דרך, כולל מודעות

הליכוד נגד נפתלי בנט - ולהיפך: במפלגת הבית היהודי האשימו היום (ראשון) את הליכוד בפרסום מודעות מכפישות נגד יו"ר המפלגה. במודעות בעילום שם שפורסמו בעיתונים "הארץ" ו"מעריב" מופיעה תמונה של יו"ר הבית היהודי, שלידה הכיתוב: "בנט חסר אחריות - תומך בסרבנות!". מתחת לכיתוב מופיעה אמירה המיוחסת לבנט: "חלק מובנה מלהיות חייל זה סירוב פקודה (נפתלי בנט בתכנית 'משעל חם' 20.12.12)".

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

נפתלי בנט. מעריב
נפתלי בנט/מעריב

ממפלגת הבית היהודי נמסר: "מוטב שהליכוד, המפרסם הבוקר מודעות בעילום שם נגד נפתלי בנט כאחרון הפחדנים, ילמד לומר דברים נכוחה ובאומץ: האם הם תומכים במדינה פלסטינית ובפינוי יהודים מביתם, או שהם ימשיכו לעסוק בבהלה בשאלה איך ייראה הגירוש הבא שהם מתכוונים לבצע".

הליכוד לא הכחיש כי הוא זה שעומד מאחורי המודעה. במטה ההסברה של המפלגה אמרו הבוקר: "אנחנו רואים בסרבנות תופעה ארסית לחברה הישראלית ולצה"ל. מי שתומך בסרבנות מימין אינו יכול להתנגד לסרבנות משמאל. אנחנו פועלים בכל דרך, כולל מודעות, על מנת להסביר לציבור את הסכנה שבתופעה ושהגיבוי לסרבנות היא עמדה פוליטית חסרת אחריות".

יעלון לוואלה! חדשות: "לא בטוח שניכנס לעזה". עידו שחם
"דואג מכך שאנשים צעירים יתלבטו אם להאמין לבנט א' או לבנט ב'". יעלון/עידו שחם

נפתלי בנט הבהיר אתמול במסיבת עיתונאים: "אני לא קורא לסרבנות ולא קראתי לסירוב פקודה אי פעם. 22 שנה אני משרת כלוחם - ולחמתי בכל מערכות ישראל באותה תקופה. לא קראתי לסירוב פקודה. בליכוד עטו על הדברים, סילפו אותם ויצרו דימוי שקרי. דיברתי מדם לבי, ואני לא מתנצל על דבריי, אבל אני מנהיג ציבור ועכשיו אומר את הדברים בצורה ברורה: פקודה לעקור יישוב יהודי היא פגיעה אנושה בזכויות האדם הכי בסיסיות ומעמידה חיילים בדילמה. זו דילמה קשה ואי אפשר לטאטא אותה. אם כלו כל הקיצין, חייל חייב למלא את פקודות הצבא", הוסיף.

באשר לראש הממשלה בנימין נתניהו, אמר יו"ר הבית היהודי כי "על ראש הליכוד בוער הכובע. הליכוד עלול להמיט עלינו התנתקות נוספת. אני קורא לראש הממשלה לחזור בו מהסכמתו למדינה פלסטינית".

בתגובה לדברים, אמר הבוקר המשנה לראש הממשלה, השר לעניינים אסטרטגיים משה יעלון: "אני באמת דואג מכך שאנשים צעירים יתלבטו אם להאמין לבנט א' או לבנט ב'. אי אפשר בנושא הזה להחזיק את המקל משני קצותיו". בראיון לקול ישראל הצהיר יעלון כי "אני חושב שבצדק הבהיר ראש הממשלה כבר עכשיו שמי שדבק בסירוב פקודה לא ישרת בממשלתו. דגל שחור זה מושג מאוד ברור מבחינתנו. אי אפשר שכל אחד יעשה לעצמו דגל שחור. אחד יחליט שהוא לא משרת בחברון, אחד יחליט שהוא לא מפנה, ואחר יחליט שהוא לא משרת בעזה".

לקריאה נוספת:
הליכוד: לא יודעים אם להאמין לבנט א' או בנט ב'
בנט בעקבות הביקורת: "לא קורא לסירוב פקודה"
נתניהו: "מי שתומך בסרבנות לא יהיה בממשלה שלי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully