וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בעכו: ניסיון חיסול בבית חבר המועצה?

קובי מנדל

16.12.2012 / 9:45

אתמול בערב, בעת הדלקת נר שמיני ואחרון של חנוכה, נכנס אדם חמוש בקלצ'ניקוב לביתו של חבר מועצת העיר בעכו, אך במזל בני המשפחה ושכנים הצליחו להשתלט עליו. "זה נס חנוכה"

בית הדירות בעכו בו אירע ניסיון חיסול אמש (שבת) התברר כביתו של נחמיה מיכאלי, חבר מועצת העירייה מטעם רשימה עצמאית - "תקוותנו". "מה שקרה אתמול בבית שלי זה נס חנוכה", שחזר מיכאלי את הדקות בהן נכנס מתנקש לביתו עם רובה קלצ'ניקוב. "הזמנתי בני משפחה להדלקת נר שמיני של חנוכה ושמענו צלצול בדלת. חשבנו שזו בת דוד שלי. אשתי פתחה את הדלת ואז הוא קפץ לתוך הסלון עם קלצ'ניקוב".

מיכאלי המשיך לגולל את שאירע: "היה לו מעצור והוא לא הצליח לירות. אני ואשתי ובני המשפחה קפצנו עליו והוא חטף אגרוף, והייתה פה מהומה ותוהו ובוהו". לדבריו, שכנים – יהודים וערבים - ששמעו את הצעקות באו לעזור וקשרו לחשוד את הידיים. "הוא כל אותה העת לא אמר כלום. אני מודה למי שעזר לנו". מיכאל מסר לוואלה! חדשות כי באותו הזמן הוא היה הגבר היחיד בבית. הוא הדגיש כי לא הכיר את החשוד וכי אין לו כל אויבים. "בנוסף להיותי חבר מועצת עיר, אני משמש כראש הקהילה הקווקזית בעכו וכולם מכירים אותי", הוסיף.

מפקד תחנת עכו, סנ"צ ויקטור בוסקילה, מסר כי הרקע לאירוע עדיין לא ידוע וכי החשוד, שנעצר, לא משתף פעולה. המשטרה תבקש הבוקר להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully