וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב המבוגר בעולם מככב בקמפיין צמחונות עולמי

10.12.2012 / 9:00

האב הטרי בן ה-96 שהצטרף לשורה של ידוענים מכל העולם שהשתתפו בעבר בקמפיינים של ארגון PETA לזכויות בעלי חיים, מנסה להסביר לכם למה כדאי להיות צמחונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין עושה סקס 3-4 פעמים בלילה. ראמג'יט ובנו בן החודשיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

האבא המבוגר ביותר בעולם גוייס לקמפיין צמחונות של ארגון לזכויות בע"ח העולמי PETA. ראמג'יט רגהאב, תושב הודו בן 96, מוצג בתמונת הקמפיין החדשה עם ילדו ראנג'יט - שנולד לפני כחודשיים, תחת הכותרת: "לצמחונים עדיין יש את זה בגיל 96".ראמג'יט ששבר השנה את שיא גינס הקודם שלו, לאחר שהוכרז לפני כשנתיים, בגיל 94 כאב המבוגר ביותר, סיפר כי הוא צמחוני כל חייו. "צמחונות היא הסוד לחיים הארוכים והפוריים שלי", אמר והוסיף כי תזונתו מבוססת בעיקרה על חלב, חמאה, שקדים וירקות, וכי מעולם לא טעם בשר בחייו.

על פי נתוני ארגון PETA בשנים האחרונות קיימת עליה במספרם של חולי מחלות הלב, סרטן וסוכרת בהודו, שמגיעה במקביל לעליה בצריכת הבשר במדינה. בקמפיין, אותו משווק הארגון בקרבת מרפאות פוריות נאמר כי: "ויאגרה ותרופות לשיפור האון יעזרו לך לעבור את הלילה. צמחונות לעומת זאת תעזור לך לעבור את כל החיים". בתור מי שהעיד בעבר כי הוא עדיין עושה סקס 3-4 פעמים כל לילה, כנראה שלראמג'יט רגהאב זה עובד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את מי הייתם מעדיפים לראות על לוח מודעות? מגישת הטלויזיה אליזבת' קנאליס בקמפיין של PETA נגד פרוות/מערכת וואלה!, צילום מסך

PETA הוא הארגון הגדול בעולם הפועל להגנתם של בעלי החיים והוא מונה יותר משני מיליון חברים ומתנדבים בכל העולם. הארגון פועל בארבעה מישורים עיקרים הידועים כגורמי סבל מרכזיים לבעלי חיים: סחר בפרוות ועור ומוצרים אחרים שמקורם בבעלי חיים לצורכי אופנה, ניסויים בבעלי חיים, בעלי חיים בחקלאות ובתעשייה, ובעלי חיים בתעשיית הבידור. בנוסף, פועל האירגון להגנת כל בעלי החיים באשר הם בעזרת גיוס תרומות, חינוך וקמפיינים בהם מעורבים ידוענים מכל העולם.



בעירום למען החיות: האקסית של קלוני בקמפיין Peta
לג'סטין ביבר יש בקשה אליכם

  • עוד באותו נושא:
  • צמחונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully