וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לקלפי: ההצבעה בפריימריז בליכוד התחדשה

פנחס וולף

26.11.2012 / 11:01

אחרי התורים, התקלות והמבוכה, נפתח יום נוסף של הפריימריז במפלגת השלטון בתקווה שהפעם ההצבעה תסתיים בהכרעה לגבי הרשימה לכנסת. נתניהו למתפקדים: "לכו להצביע ולהכריע"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

ההצבעה בבחירות המוקדמות בליכוד התחדשה היום (שני) בקלפיות ברחבי הארץ, נוכח תקלות שהיו אתמול במערכת המחשוב. מנהלת הליכוד הודיעה כי ל-39 הקלפיות שנקבע כי ייפתחו, יתווספו שלושה קלפיות במועצה האזורית שומרון, במועצה האזורית בנימין ובדרום הר חברון.

ההצבעה בקלפיות צפויה להסתיים ב-21:00. אמש נסגרו הקלפיות בחצות, לאחר ש-51.6% מבעלי זכות ההצבעה הספיקו לממש את זכותם. תוצאות ההצבעה אתמול הועלו על שני תקליטורים - אחד מהם הועבר ליו"ר ועדת הבחירות והשני למבקר המפלגה, בניסיון למנוע זיופים.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

מתחם התעמולה לפריימריז לליכוד בבנייני האומה בירושלים ,נובמבר 2012. עומר מירון
עוד יום הצבעה/עומר מירון

הבוקר פנה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, למתפקדי הליכוד שלא הצביעו אתמול, בבקשה לעשות זאת היום. "בוקר טוב מתפקדי הליכוד, מדבר בנימין נתניהו. אני פונה אליכם, אלה מכם שלא הצביעו אתמול בפריימריז לעשות זאת היום. בשל התקלות במחשבים, החליטה ועדת הבחירות של הליכוד להאריך את הבחירות לפריימריז ביום נוסף", אמר נתניהו, "ולכן היום, יום שני, מתקיימות בחירות לפריימריז בליכוד. יש לכם את הזכות המלאה להצביע ולהכריע, אני מבקש מכם לבוא לקלפיות, הן פתוחות משעה 11:00 בבוקר ועד השעה 21:00 בערב ותוכלו למצוא את מקומות ההצבעה באתר הליכוד באינטרנט. לכו להצביע, לכו להכריע, להתראות בקלפיות".

בכירים בליכוד תהו אמש לגבי שיעור ההצבעה הגבוה, דווקא במערכת בחירות בה אירעו תקלות טכניות כה רבות: "עוד תהיה כאן חקירה ארוכה, לא ברור איך בזמן קצר אחוזי ההצבעה זינקו מ-8%, כפי שהיו לפני שהודיעו על כך שההצבעה לא תבוטל, עד למספרים הגבוהים אפילו מאלו שהיו בפריימריז הקודמים". עוד אמרו גורמים בליכוד כי בעוד אתמול ככל הנראה הוכרעה העשירייה הראשונה - היום הקרב הוא על העשיריה השנייה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השר מיכאל איתן אמר בתגובה להחלטה לקיים יום הצבעה נוסף, כי מדובר ב"החלטה נכונה המכבדת את הזכות הבסיסית של חברי הליכוד להשפיע על דמותה של רשימת הליכוד לכנסת. אני מקווה כי רבבות חברי הליכוד ינצלו את ההארכה שניתנה ויממשו את זכותם להצביע למרות העובדה שנבצר מהם לעשות זאת במועד שנקבע לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully