וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: בכיר חיזבאללה נוסף נהרג בעימותים בחומס

ניר יהב

10.11.2012 / 19:58

על פי הדיווח, באסל חמאדה, ששהה במדינה, נהרג בקרבות שפרצו בעיר. בספטמבר נהרג בכיר חיזבאללה נוסף באזור חומס - עלי חוסיין נאסיף, שאף לחם נגד כוחות צה"ל בדרום לבנון

בחודשים האחרונים מוצא עצמו ארגון חיזבאללה בלב העימותים בסוריה: בכיר הארגון השיעי, באסל חמאדה, נהרג היום (שבת) בעיר חומס שבסוריה, כך דיווחה רשת "סקיי ניוז". על פי הדיווח, חמאדה, ששהה במדינה, נהרג במהלך עימותים שפרצו בשכונת ספסאפה בעיר. כמו כן דווח כי כמה מאנשיו של חמאדה נפצעו בתקרית.

לוחמי חיזבאללה. Hussein Malla, AP
בחודשים האחרונים מוצא עצמו הארגון בלב העימותים בסוריה. פעילי חיזבאללה בלבנון/AP, Hussein Malla

בחודש ספטמבר נהרג בסוריה מפקד המבצעים של חיזבאללה במדינה, עלי חוסיין נאסיף, המכונה אבו עבאס. על פי הדיווחים, נאסיף, שהיה אמון על תיאום הפעילות בין חיזבאללה לבין מנגנוני הביטחון הכפופים לנשיא בשאר אסד, נהרג באזור העיירה אל-קסיר שבמחוז חומס לאחר ששיירתו נקלעה למארב שטמנו לה אנשי "הצבא הסורי החופשי". נאסיף נחשב לבכיר מאוד בחיזבאללה ובעבר אף לחם בכוחות צה"ל בדרום לבנון.

מוקדם יותר היום דווח על עשרות אנשי כוחות הביטחון בסוריה שנהרגו בפיגוע התאבדות כפול במחנה צבאי בעיר דרעא שבדרום סוריה. על פי דיווח של ארגון זכויות האדם של האופוזיציה הסורית, שתי מכוניות מלאות חומר נפץ נסעו אל תוך המחנה הצבאי, שם התפוצצו והביאו למותם של אנשי אסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully