וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיד עם ההפסד: בוטלו כרטיסי האשראי של פעילי רומני

המתנדבים והעובדים הופתעו לגלות לאחר נאום התבוסה של המועמד הרפובליקני כי המטה מיהר לבטל את הכרטיסים שהונפקו להם. על פי דיווח באן-בי-סי, הם לוו כסף לשארית השבוע

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

(צפו בנאום התבוסה של רומני)

מטה הבחירות המרכזי של מיט רומני בבוסטון, מסצ'וסטס, פורק ביום רביעי בבוקר, שעות ספורות אחרי נאום התבוסה של המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית. לפי דיווח שפרסמה הבוקר (שישי) רשת החדשות אן-בי-סי, מיד לאחר הנאום הקצר שנשא רומני על הבמה בבוסטון, ביטל מטה הבחירות שלו את כרטיסי האשראי שהונפקו לעובדי הקמפיין במטה המרכזי בעיר. כמה מהם גילו זאת רק בסוף הלילה, כשהזמינו מוניות לבתיהם.

מיט רומני בנאום התבוסה שלו בבוסטון. מסצ'וסטס, 7 בנובמבר 2012. Justin Sullivan, GettyImages
הודה לפעילים באיפוק. רומני/GettyImages, Justin Sullivan

הדיווח, המסתמך על פעילי המטה, מציין כי רבים מהם נאלצו ללוות כסף לשארית השבוע מיועציהם של בכירים במפלגה הרפובליקנית. בין היתר, צוין כי יועציו של דובר בית הנבחרים, ג'ון ביינר, התגייסו למשימה, וכי יועציו של סגנו של רומני, פול ראיין, נאלצו גם הם לתרום מכיסם.

"לא כך צריך לקרות"

לפי המגזין הכלכלי "פורבס", שציטט את הדיווח ברשת אן-בי-סי, מדובר בדרך חריגה לסיים קמפיין בחירות, גם במקרה של הפסד מהדהד ומפתיע. "אם תהיתם, לא כך צריך לקרות", כתבה בעלת הטור היליין אולן. לדבריה, קמפיין הבחירות של מיט רומני לא אמור להתפוגג בגלל ההפסד בליל שלישי, משום שעובדיו עדיין צריכים לדאוג לתשלומים שונים, בהם עמלות ומסים. כלי תקשורת נוספים שהתייחסו לדיווח, ציינו כי מטה הבחירות של הילרי קלינטון לראשות המפלגה הדמוקרטית (משנת 2008) המשיך לבקש תרומות שנתיים לאחר מכן כדי להשיב חובות אחרונים שנאמדו בכ-770 אלף דולרים.

בעניין אחר, הוזכר בדיווח של רשת אן-בי-סי כי למחרת ההפסד בבחירות, מיט רומני כינס את פעיליו לשיחה במטה המרכזי בבוסטון, והודה להם על עבודתם, בשיחה שהוגדרה "מאופקת", והבטיח שאין בכוונתו "להיעלם". רעייתו, אן רומני, אמרה לפעילים כי "הם תמיד יהיו חלק ממשפחת רומני". בנו של רומני, טאג, הסיע את בני הזוג לביתם, ומאז הם לא נראו בציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully