וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד המפתיע לסגן הרמטכ"ל: אלוף טל רוסו

9.11.2012 / 0:17

פרסום ראשון: שר הביטחון זימן את אלוף פיקוד הדרום לראיון לקראת ההכרעה על זהות סגן הרמטכ"ל הבא. רוסו מצטרף לאלופים אייזנקוט ומזרחי. "מועמד טבעי לתפקיד"

המירוץ לתפקיד סגן הרמטכ"ל מתרחב: לשכתו של שר הביטחון אהוד ברק הזמינה את אלוף פיקוד הדרום טל רוסו לראיון עם השר לקראת ההכרעה בנושא. גורם ביטחוני הבהיר כי שר הביטחון מראיין רק מועמדים בהמלצת הרמטכ"ל, בני גנץ.

אהוד ברק ואלוף פיקוד דרום טל רוסו בסיור בדרום , מרץ 2012. דייב בוימוביץ'
הוזמן לראיון. רוסו וברק/דייב בוימוביץ'

עד כה נראה היה שרק שני האלופים, אבי מזרחי וגדי אייזנקוט הומלצו על ידי הרמטכ"ל לתפקיד סגן הרמטכ"ל, במקומו של האלוף יאיר נווה. הזימון של רוסו מעצים את המתח בצמרת צה"ל שכן תפקיד סגן הרמטכ"ל מהווה עמדת זינוק משמעותית לתפקיד הרמטכ"ל.

"רוסו מועמד טבעי לתפקיד סגן הרמטכ"ל"

קצין בכיר בצה"ל אמר אמש (חמישי) כי "טל רוסו היה מועמד טבעי לתפקיד סגן הרמטכ"ל בשל הנסיון הרב שצבר כראש אגף המבצעים במטכ"ל וכאלוף פיקוד הדרום. תהליך בחירת סגן הרמטכ"ל מתנהל בשקט תוך מתן כבוד הדדי של המועמדים".

ביום שלישי נפגש שר הביטחון עם אייזנקוט ומזרחי וקיים עם כל אחד מהם ראיון בנפרד. לאחר הראיונות נפגשו מזרחי ואייזנקוט לשיחה כדי להפיג את המתח שנותר בעקבות המרוץ.

האלוף רוסו מוגדר בצה"ל כ"איש היחידות המיוחדות", משום ששירת בשלדג ובסיירת מטכ"ל ופיקד על יחידת מגלן. מאוחר יותר פיקד על חטיבת מילואים ועל חטיבת הנח"ל, והתקדם לפיקוד על אוגדות עוצבת האש ועוצבת הפלדה. במלחמת לבנון השנייה היה רוסו האחראי באגף המבצעים על הפעילות של היחידות המיוחדות, והגה מבצעים שטרם הותרו לפרסום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully