וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לאובמה: הניצחון - הבעת אמון במנהיגותך

טל שלו

8.11.2012 / 21:39

ראש הממשלה, שהדף מוקדם יותר דיווחים אודות דאגתו מבחירתו של אובמה לכהונה נוספת כנשיא ארה"ב, שוחח עמו בטלפון ובירך אותו על נצחונו: "נקדם את השלום והביטחון באזור"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

מתחילים ברגל ימין: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח הערב (חמישי) בטלפון עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה ובירך אותו על נצחונו בבחירות. בשיחה בין השניים אמר נתניהו לאובמה כי בחירתו הייתה "הצבעת אמון" במנהיגותו. "נמשיך בעבודה המשותפת מול האתגרים הגדולים הניצבים בפני ארצות הברית וישראל, ונקדם את השלום והביטחון באזור", אמר נתניהו.

מוקדם יותר היום הדף נתניהו טענות לפיהן בירושלים מודאגים כי היחסים בין ישראל לארה"ב יוסיפו להחמיר עם בחירתו של אובמה לכהונה שנייה. "הברית איתנה, יש שותפות אסטרטגית ושיתוף פעולה בכל התחומים", אמר נתניהו, "אמשיך לעבוד עם הנשיא אובמה בכל הנושאים שנוגעים לביטחון אזרחי ישראל". כמו כן, התייחס נתניהו לטענות יריביו כי "הימר על הסוס הלא נכון" ופגע ביחסים בין המדינות. "אני שומע קולות בימים האחרונים, דווקא מתוכנו, שמנסים לסכסך בין ישראל לארצות הברית. זה לא יעזור להם", אמר.

שב הביתה: הנשיא אובמה חזר לבית הלבן. רויטרס
אובמה עם שובו לבית הלבן, הלילה/רויטרס

אתמול בירך גם נשיא המדינה, שמעון פרס, על ניצחון אובמה בבחירות. "לבחירות בארצות הברית יש השלכה מיוחדת על המזרח התיכון והשלכה מיוחדת על ישראל, כמו על העולם כולו", אמר פרס. "פגשתי את הנשיא אובמה פעמים רבות. יש לי מלוא ההערכה אליו. הוא אדם יוצא דופן, שמייצג את העתיד ודואג לרווחת הכול ולשלום בעולם". הנשיא, השוהה ברוסיה בטקס קבלת תואר פרופסור לשם כבוד מהאקדמיה הרוסית למדעים, הוסיף: "אובמה נבחר במערכת בחירות דמוקרטית רצינית ומכובדת משני הצדדים, והמעקב אחר הבחירות היה מסע מרתק". כמו כן, שיגר פרס מברק ברכה לאובמה, ובו הביע שביעות רצון מפעילותו ותקווה להמשך שיתוף פעולה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully