וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגיא: באתי לנסות לתקן ומוצא עצמי שוחה בביצה

האלוף במילואים הגיב על הפרסום לפיו אישה התלוננה ששגיא ביצע בה מעשה פלילי לפני שנים רבות. "אני לא ראיתי תלונה, ואני לא יודע מי מתלונן. אולי למישהו יש סיבה לפחד"

"באתי לנסות לתקן ומוצא את עצמי שוחה בביצה", כך הצהיר בצהריים (חמישי) האלוף במילואים אורי שגיא, יום לאחר שהודיע כי לא יתמודד על מקום ברשימת מפלגת העבודה לכנסת. אמש פורסם, כי שגיא החליט לפרוש בעקבות מידע שהגיע בימים האחרונים ליו"ר המפלגה שלי יחימוביץ' מאישה שטענה ששגיא ביצע בה לכאורה מעשה פלילי לפני שנים רבות.

"אני לא ראיתי תלונה, ואני לא יודע מי מתלונן ומה התלונה", אמר בצהריים שגיא בראיון לקול ישראל. "אני טוען שאין שחר להאשמה כפי אני מבין, ואני לא יודע על מי מדובר ועל מה מדובר. עכשיו נזכרו בתלונה מלפני 39 שנים?". לדברי שגיא, "צריך להתייצב עם העובדות. אני לא זוכר דבר שהיה מצדיק את זה. אני מציב סימן שאלה גם לגבי העיתוי וגם לגבי המניע. אולי למישהו יש סיבה לפחד".

בתשובה לשאלה האם הוא כועס על יו"ר מפלגתו יחימוביץ' בעקבות אופן טיפולה בעניין, אמר שגיא: "אני לא כועס, ואם הייתי כועס - הייתי אומר את זה בארבע עיניים. הייתה בינינו שיחה עניינית". עם זאת, האלוף במילואים רמז כי הוא לא זכה לגיבוי שקיווה לו. לדבריו, "יש דברים נוספים שאתה צריך להרגיש שיש נכונות במפלגה ללכת איתך".

בראיון שהעניק הבוקר לגלי צה"ל אמר שגיא: "אולי עוד נותר בי שמץ של תום לב, וחבל - כי השתחררתי מהצבא כבר לפני 15 שנים, וכשפנו אליי שאתרום מניסיוני עשיתי זאת, וזה לא עלה יפה".

לקריאה נוספת:
אורי שגיא: פרשתי בגלל הכפשות עלומות נגדי
הביטחוניסט הגיע: אורי שגיא מצטרף למפלגת העבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully