וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שרת בית ספר בבירה תקף מינית שני ילדים

6.11.2012 / 17:46

האיש, חרדי שעובד גם כמתורגמן בבית משפט, נאשם כי ביצע את המעשים בילדים כשלמדו בבית הספר בו עבד. עורך דינו: "מדובר בשכנים ממורמרים שהחליטו להיטפל אליו"

פרשת פדופיליה חדשה מסעירה את ירושלים: ממידע שהגיע לידי וואלה! חדשות עולה כי שרת בבית ספר בעיר, המשמש גם כמתורגמן בבית משפט המחוזי, נאשם כי תקף מינית שני ילדים וביצע באחד מהם מעשים מגונים במשך למעלה משבע שנים. מעצרו של האיש, אזר בניפלח, חרדי בן 72 תושב ירושלים ואב לארבעה, הוארך שלוש פעמים, ואמש (שני) הוגש נגדו כתב אישום, ובו גם בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כתב האישום, שהוגש על ידי התובעת נורית ליטמן מפרקליטות מחוז ירושלים, מייחס לבניפלח שתי עבירות של מעשים מגונים בשני מקרים שונים. על פי כתב האישום, בשנת 2005 עבד בניפלח כשרת בבית הספר בעיר. בזמן זה, כך נאשם, פנה לילד והציע לו להתלוות אליו למחסן בית הספר כדי להראות לו תמונות. כאשר הגיעו השניים למחסן, סגר בניפלח את דלת המחסן, כיבה את האור ועל פי כתב האישום ביצע בו מעשה מגונה. עוד מיוחס לבניפלח כי לאחר שהילד ניגש להתלונן על המעשה מול מנהל בית הספר איים עליו שלא יספר מה קרה.

האישום השני חמור הרבה יותר, ומפרט מעשים מגונים שבוצעו בילד במשך למעלה משבע שנים. המעשים החלו גם כן בשנת 2005, באותו בית הספר, כשבניפלח הציע לילד לגעת בגופו תמורת סכומי כסף שנעו בין חמישה ל-40 שקלים לכל מפגש. על פי כתב האישום, המעשים בוצעו בגג בניין באחד הרחובות בעיר, בטיילת, בשירותי אולם אירועים במהלך חתונה אליה הגיעו יחד ובדירתו הפרטית. חומרת המעשים גברה עם השנים, והמעשה האחרון, בוצע לכאורה באוגוסט האחרון בדירתו של בניפלח, תמורתו קיבל הילד 120 שקלים.

בניפלח הכחיש את החשדות המיוחסים לו

חשיפת הפרשה התאפשרה לאחר שהילד באישום השני החל להתנהג באופן מוזר. אביו, ששם לב לשינוי ההתנהגות, שוחח איתו, אז גולל בפניו בנו את המצוקה אליה נקלע בעקבות הניצול המיני שעבר. בעידוד האב, פנו השניים לעובדת סוציאלית, שדיווחה למשטרה על המעשים, ובעקבות כך נעצר בניפלח. בחקירתו הכחיש את המיוחס לו.

שופטת בית משפט השלום, אילתה זיסקינד, האריכה את מעצרו של בניפלח עד להודעה חדשה וקבעה דיון נוסף במשפטו ב-11 לחודש. עורך הדין יניב שגב, המייצג את בניפלח, מסר בתגובה: "מרשי כופר בחשדות המיוחסים לו. מדובר בשכנים ממורמרים שהחליטו להיטפל אל מרשי והדברים יוכחו בבית משפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully