וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: סבתא גילתה שזכתה בלוטו - ברגע האחרון

תוקף הפרס בסך 23 מיליון דולר היה אמור לפוג בעוד כשלושה שבועות. למרבה המזל, אנשי הלוטו הצליחו למצוא את ג'ולי סרברה בת ה-69 מקליפורניה בזמן: "אקנה לי זוג נעלי ריבוק"

בחמשת החודשים האחרונים, נאבקה ג'ולי סרברה על מנת לשלם חשבון חשמל בסך 600 דולרים, להאכיל את בני משפחתה ולמנוע מחברת הכבלים לנתק אותה מהשירות כי לא יכולה הייתה לשלם. לו הייתה יודעת שבתא הכפפות שברכבה מונח כרטיס לוטו שמילאה והעניק לה זכייה ב-23 מיליון דולרים, חייה היו נראים ודאי אחרת.

ג'ולי סרברה, סבתא אמריקאית, שגילתה באיחור של חמישה חודשים שזכתה בלוטו, נובמבר 2012. AP
לא בודקת את הכרטיסים אף פעם. סרברה עם בני משפחתה/AP

ביום חמישי האחרון, היא קיבלה הודעת טקסט עם תמונה של בתה, צ'ארלינה מרקז, רוכשת עבורה את הכרטיס הזוכה. התמונה הופצה על ידי גורמים בלוטו אשר תרו אחר הזוכה המסתורי של ההגרלה מחודש מאי. "הרכבתי את משקפי הראייה, היה עליי להרכיב שני זוגות כדי להצליח לראות", שחזרה סרברה בת ה-69 והוסיפה כי אמנם זיהתה את בתה, אך לא הצליחה לקרוא את הכיתוב. "חשבתי שהיא שדדה בנק".

"הרכבתי זוג משקפיים שלישי ואז גיליתי שהיא זכתה", סיפרה סרברה באושר. "חשבתי לעצמי 'אין מצב!'". היא סיפרה כי ביום שבו שלחה את בתה לרכוש עבורה את כרטיס הלוטו, לא היה ברשותה כסף ובתה שילמה על הכרטיס. "הנחתי אותו במכונית החדשה שלי. היא אמנם ישנה, אך בשבילי היא חדשה. הוא שכב שם במשך חמישה חודשים", סיפרה סרברה במסיבת עיתונאים. "אולי 200 כרטיסים מסתובבים לי בבית. אינני בודקת אותם אף פעם".

ג'ולי סרברה, סבתא אמריקאית, שגילתה באיחור של חמישה חודשים שזכתה בלוטו, נובמבר 2012. AP
"אקח את הילדים שלי לדיסנילנד". סרברה/AP

תוקפו של הכרטיס היה אמור לפוג בעוד כשלושה שבועות, ב-26 בנובמבר, ולכן אנשי הלוטו החלו לחפש אחר הזוכה המאושר במרץ. אם סרברה לא הייתה טוענת לפרס בתום 180 ימים מיום הזכייה, הכסף היה מועבר כתרומה לבתי ספר בקליפורניה.

סרברה, המתגוררת בעיר ויקטורוויל שבקליפורניה, ארה"ב, סיפרה כי במשך 20 השנים האחרונות היא חיה במצוקה כלכלית קשה וכי בשנה שעברה בנה נהרג בתאונת אופנוע והותיר אחריו ארבעה ילדים. "הייתי נותנת הכל כדי לראות אותו כאן שוב", אמרה ופרצה בבכי. "מעתה אדאג לנכדים ולבנות שלי. אני כל כך מאושרת. אני מתכוונת לקנות לעצמי זוג נעלי 'ריבוק' ואקח את הילדים שלי לדיסנילנד".

  • עוד באותו נושא:
  • לוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully