וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור בגזענות: הופצה קלטת ילדים על הרב כהנא

יהושע בריינר

31.10.2012 / 23:09

18 שנה אחרי שכ"ך הוכרזה כארגון טרור, תלמידי מאיר כהנא החלו בהפצת סרטון אנימציה לילדים שמהלל את פועלו. בין היתר הוא מוצג כמי שהציל יהודים בארה"ב מ"כושים ואנטישמים"

24 שנים אחרי שתנועת כ"ך נפסלה מהתמודדות לכנסת ו-18 שנה אחרי שהוכרזה כארגון טרור, יש מי שחושב שתורתו של הרב מאיר כהנא צריכה להיות מונחלת לילדים קטנים. תלמידיו של מייסד התנועה הגזענית החלו בהפצת סרטון אנימציה ב-DVD המיועד לילדים שמספר על תורתו של הח"כ לשעבר - שמחר ימלאו 22 שנה להירצחו.

בקלטת מעוררת המחלוקת נראים זוג ילדים שמסיירים בארץ בעקבות כהנא ודרך תלמידיו מתוודעים למשנתו של הרב. גיבור הסרטון, שגם עלה לרשת, נקרא מאיר דוד, על שמו של כהנא, ובין היתר הוא פוגש בדרכו את ברוך מרזל וח"כ מיכאל בן ארי, תלמידיו של הרב.

בסרטון מוצג כהנא כמי שהציל יהודים בארה"ב מ"כושים ואנטישמים", ומתואר כמי שלא מבין מדוע הערבים מסתובבים בחברון באופן חופשי ואילו התושבים היהודים מתגוררים במגננה. הילדים מסתכלים על האיש, שבין היתר שלח מכתבים מהכנסת לאזרחי ישראל הערבים ואיים עליהם לעזוב את הארץ, כמו אל גיבור: "הוא היה ממש אמיץ". בסיום המסע מספרים הילדים כי "למדנו על מנהיגות, אהבת ישראל, אהבת התורה ומסירות הנפש ואנחנו מקווים שנלך בדרכיו של הרב כהנא".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מקווים שנלך בדרכיו של הרב כהנא". דמותו של ברוך מרזל מתוך הסרטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שעומדים מאחורי הפצת הסרט הם תלמידיו של כהנא - בנצי גופשטיין, המוכר כמי שעומד מאחורי תנועת להב"ה, הפועלת למניעת התבוללות, וחברו אלי ניימן. "חשוב לנו שכל ילד יהודי ידע מי הרב כהנא עוד לפני שהתקשורת השמאלנית תספיק לשטוף לו את המוח", אמר גופשטיין. "אנחנו רוצים שידעו את האמת מגיל צעיר וכך כשיגדלו יפעלו למען מדינה יהודית. 22 שנה לאחר מותו, אנחנו רואים כיצד יותר ויותר בני נוער וצעירים אוהבים ומוקירים את דרכו ומורשתו של הרב, בזמן שמדי שנה מספר המשתתפים בעצרת לזכרו של יצחק רבין הולך ומתמעט".

מחר יציינו תלמידיו של כהנא את מותו באירוע אזכרה בירושלים. מי שכבר הודיע כי יגיע לאירוע הוא חגי עמיר, אחיו של רוצח ראש הממשלה שאמר השבוע לוואלה! חדשות כי בכוונתו ליטול חלק באזכרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully