וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: ההוריקן שהחשיך את ניו יורק והציף את החוף

הסופה "סנדי" ממשיכה להמיט חורבן על החוף המזרחי של ארצות הברית. רשת החשמל בחלקים נרחבים של העיר ניו יורק קרסה, ולפחות 13 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים ובקריסת תשתיות

הסופה "סנדי" שהגיעה לפנות בוקר (שלישי) לניו יורק אמנם כבר אינה מוגדרת כהוריקן אלא כסופה פוסט-טרופית בלבד, אך נזקיה רבים מאוד. לפחות 13 בני אדם נהרגו מאז הכתה הסופה בחופי ארצות הברית, כשחלפה מקרולינה הצפונית אל וירג'יניה המערבית ואל קונטיקט. מיליוני תושבים נותרו ללא חשמל, ועשרות רבות של תחנות רכבת תחתית בניו יורק הוצפו. כמה בתי חולים פונו כשחניוניהם הוצפו. מצב חירום הוכרז במתקן גרעיני ישן בניו ג'רזי.

כל התחבורה הציבורית בעיר ניו יורק מושבתת זה יומיים, וכנראה תשוב לפעילות רק מחר בלילה. גם כל הבורסות למסחר במנהטן אינן פעילות זה יומיים, והמסחר בהן מתנהל בצורה אלקטרונית בלבד.

הנחשולים הגדולים שהכו בדרום האי מנהטן והציפו את תחנות הכוח גרמו לשיבושי חשמל גדולים, בסך הכל, כשבעה מיליון בני אדם נותרו ללא אספקה זמינה של חשמל ב-13 מדינות לפחות. הרשת הארצית, המספקת חשמל למיליוני לקוחות ברחבי המדינה, מעריכה כי ייתכן שיושפעו 60 מיליון איש לפני שהסופה תחלוף. טכנאים מקנדה הוזעקו כדי לסייע לעמיתיהם.

עד כה, 23 מדינות ברחבי ארה"ב נמצאות תחת אזהרה מקדימה בשל הרוחות החזקות המלוות את הסופה "סנדי". עד יום שישי, הסופה צפויה להתקדם צפונה ולנוע בחזרה מזרחה אל האוקיינוס. על פי ההערכות הרשמיות, ההפסדים לממשל ולחקלאים עשויים להגיע לעשרות מיליארדי דולרים, בהתחשב במחיר שיידרש לניקוז המים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully