וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחזקת ההערכה: הגופה מסיני - של נעדר מחדרה

שלומי גבאי וניר יהב

29.10.2012 / 14:52

במכון לרפואה משפטית הבהירו שתהליך הזיהוי יימשך כשבוע, אולם נראה שמדובר בזוהר שניאור, נהג מונית בן 43 שהפליג בקפריסין ונעדר 3 שבועות. על גופתו לא נמצאו סימני ירי

זוהר שניאור, תושב חדרה בן 43, הוא הישראלי שגופתו נמצאה בסוף השבוע בחופי אל-עריש בסיני, כך מעריכים היום (שני) במכון לרפואה משפטית באבו כביר. שניאור יצא להפלגה בקפריסין לפני כשלושה שבועות ומאז נעדר. לפי תוצאות הבדיקות שנערכו לגופה שנמצאה בסיני, מתחזקת האפשרות שמדובר בנעדר מחדרה, אולם להבדיל מהדיווח המצרי - לפיו הישראלי "נורה למוות" - לא נמצאו סימני ירי. עם זאת, בשל מצבה של הגופה, תהליך הזיהוי והתאמת הדנ"א יימשך כשבוע ימים.

זוהר שניאור , אוקטובר 2012. שלומי גבאי
הסוף לתעלומה? הנעדר זה שלושה שבועות, שניאור/שלומי גבאי

משפחתו של שניאור, נהג מונית לפרנסתו, כונסה כבר אמש באבו כביר בהמתנה לזיהוי הגופה שנמצאה באזור אל-עריש, במטרה להבין אם אכן מדובר בגופת יקירם, ומהי סיבת המוות. בעקבות הממצאים כי שניאור לא נורה אמר אחיו אילן "כנראה שלעולם לא נדע מה קרה שם באמת". למרות ההתקרבות לזיהוי הוודאי, סיבת המוות טרם הובהרה, וחבריו לעבודה של שניאור פוסלים אפשרות ששם קץ לחייו. "הוא שובץ בסידור העבודה השבועי ליום שלמחרת חזרתו מן ההפלגה", סיפרו חברי הנעדר בתחנת המוניות באזור חדרה.

מכך הם מעריכים שככל הנראה קרה לו אסון בלתי צפוי. לדבריהם, "מדובר באדם נורמטיבי ללא בעיות שיכלו להוביל לסיבוכים, והוא לא היה שרוי בדיכאון או בקשיים כלכליים". "מדובר בנהג אחראי ומסור שביצע את עבודתו בצורה נאמנה וללא כל דופי", סיפר אחד מחבריו. "תמיד היה מגיע בזמן לעבודה, הוא נהג לקחת נוסעים לנמל התעופה בן גוריון ועשה זאת בצורה בטוחה, מנומסת ואדיבה כלפי הציבור", הוסיף.

הדיווח המצרי: "הישראלי נורה חמש פעמים"

תוצאות נתיחת הגופה סותרות, כאמור, את הדיווח המצרי. "על הגופה נמצאו סימנים של חמש יריות", צוטט בשבת גורם מצרי בסוכנות הידיעות הגרמנית, שהוסיף כי ישראל קיבלה לידיה את גופת הישראלי במעבר כרם שלום בשישי בלילה, תוך חשאיות מלאה. לדברי הגורם המצרי, יתכן שהישראלי מת הרחק מחופי מצרים ונסחף לעברם, "אולי מישראל ואולי אף מעזה". לדבריו, מבדיקת גופתו של הישראלי בבית החולים באל-עריש, עולה כי הוא מת למעלה מחמישה ימים.

מחברת מנו ספנות, שבספינתה הפליג הנעדר, נמסר כי "הנושא נמצא בבדיקת המשטרה, אנו מנועים מלהגיב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully