וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רופא מישש חזה של מטופלת מורדמת בנוכחות בעלה"

23.10.2012 / 16:45

בתלונה שהגישה האישה, שהגיעה לעקור שן בינה בבית החולים הדסה עין כרם, היא טוענת שהרופא כינה אותה בשמות חיבה, ליטף אותה ואף נגע לה בחזה. מקורבי הרופא: "סיפור לא סביר"

אישה שטופלה במחלקה הכירורגית פה ולסת בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים טוענת כי הוטרדה מינית על ידי הרופא שטיפל בה. במכתב ששלחה באחרונה למשרד הבריאות, כתבה האישה כי הרופא, שאליו הגיעה כדי לעקור שן בינה, נגע בה במקומות אינטימיים כשהייתה תחת הרדמה. האישה טענה כי הרופא קרא לה בשמות חיבה, ליטף את ראשה ואת זרועה ואף נגע בחזה שלה כמה פעמים – כל זאת לעיני בעלה, שהיה נוכח במקום.

בית החולים הדסה עין כרם, מאי 2012. עומר מירון
בית החולים הדסה עין כרם/עומר מירון

מקורבים לרופא אמרו לוואלה! חדשות כי הסיפור נשמע להם תמוה. "מדובר ברופא מוערך, ותיק ומוכר, והתלונה התקבלה בתדהמה", סיפרו המקורבים. הם הוסיפו כי "לא ברור כיצד כל המקרים המתוארים במכתב התלונה התבצעו לעיני בעלה של האישה, והוא לא עשה דבר. איזה אדם יעשה מעשים כאלה לעיני הבעל? צריך לא רק אומץ וביטחון מופרז, אלא גם טיפשות". אחד המקורבים סיכם: "אני לא יודע מה היה שם, אבל זה לא נשמע לי סביר".

אילוסטרציה. ShutterStock
"צריך לא רק אומץ, אלא גם טיפשות"/ShutterStock

לפני כחודש זוכה רופא בבית החולים סורוקה בבאר שבע מאשמה של תקיפת מלווה של מטופלת שהגיעה לחדר המיון בחודש פברואר 2009. בכתב האישום שהוגש נגדו נטען כי הרופא תקף במשרדו אב של מטופלת צעירה, עקב חילוקי דעות על טיב הטיפול. האיש טען כי במהלך עימות בינו לבין הרופא, דחף אותו הרופא והביא לנפילתו. הרופא מצדו הכחיש את הדברים, וטען בחקירתו כי אביה של המטופלת איים לרצוח אותו, תקף אותו באמצעות מקל, מנע ממנו להגיע למשרדו והוא נאלץ להזמין משטרה. בחודש שעבר כאמור זוכה הרופא.

מהמרכז הרפואי הדסה עין כרם נמסר בתגובה: "הנושא בטיפול משטרת ישראל. אנו ממתינים לקבלת תוצאות החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully