וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושגה פשרה: ניצה ברבי תקבל את הג'יפ שבבעלותה

18.10.2012 / 15:25

למרות שעלה החשד כי היא מילטה את בעלה מזירת התאונה בנתניה באמצעות הג'יפ, הושגה פשרה לפיה אשתו של שושן ברבי תקבל אותו בחזרה. עם זאת, לאחר פסק הדין הנושא יישקל מחדש

צילום: שלומי גבאי, דניאל בוק; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

למרות שמשפטו של שושן ברבי, הנאשם בדריסתן, הפקרתן וגרימת מותן של שלוש נשים בנתניה, עדיין מתנהל, אשתו, ניצה, נחלה היום (חמישי) ניצחון מסוים לאחר שבית המשפט המחוזי בלוד אישר את הפשרה שהושגה בין הצדדים והחזיר לה את הג'יפ שבבעלותה. הג'יפ הוחרם מברבי לאחר שהתעורר החשד שהיא מילטה באמצעותו את בעלה מזירת התאונה ויחד הם נסעו לביתו של יוחאי גליקסמן בניסיון לשכנע אותו להסגיר את עצמו למשטרה ולקחת אחריות על התאונה. כוונת המשטרה הייתה לבקש שהג'יפ יחולט לאחר שיוכח שאכן ברבי הסתייעה בו.

ניצה ברבי אישתו של שושן ברבי המואשם בדריסה בתאונת דרכים בנתניה בהארכת מעצרו, ספטמבר 2012. דרור עינב
זקוקה לרכב להתנהלות יומיומית. ניצה ברבי/דרור עינב

עו"ד דוד יפתח, בא כוחם של בני הזוג ברבי, ביקש להחזיר את הג'יפ לידיה כיוון שהיא אם לילדים ואישה עובדת, והרכב נצרך לה להתנהלות היומיומית. ואכן, לאחר דין ודברים הושגה פשרה בין הפרקליטות ועו"ד יפתח על פיה הג'יפ יוחזר לידיה, אך בתום המשפט נושא חילוט הרכב יישקל בשנית. לאחר סיכום הפשרה בין הצדדים שופטת בית המשפט המחוזי בלוד, השופטת מיכל ברנט, אישרה את הפשרה שהושגה בין הצדדים והורתה להשיב את הג'יפ לידיה של ניצה ברבי.

על פי הפשרה, הג'יפ יוחזר לידיה של ברבי לאחר שהיא תפקיד ערבות בסך של 40 אלף שקלים, ערבות צד ג' על סך של 30 אלף שקלים, רישום שיעבוד לטובת המדינה במשרד הרישוי, איסור מכירה עד תום המשפט והמצאת פוליסת ביטוח שהמוטב שלה הוא המדינה על שווי מלא של הג'יפ. בפרקליטות מסבירים כי למרות שמומלץ לחלט כלי רכב שהיה שותף לעבירה, במקרה הזה, כיוון שלא מדובר בעבירה העיקרית, הם הסכימו לפשרה. כאמור, לאחר פסק הדין נושא חילוט הג'יפ יישקל בשנית והעניין יוכרע בבית המשפט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully