וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא צרפת הבטיח לתלמידים: הקץ לשיעורי הבית

פרנסואה הולנד ממלא את הבטחת הבחירות שלו לשים את החינוך במוקד סדר העדיפויות, והודיע על שורת רפורמות שנועדה להקל על התלמידים הצרפתים, במסגרתה גם יוגדל מספר המורים

נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, כבר החל את הקמפיין שלו לזכייה בתמיכתם של מיליוני בוחרים לעתיד, כאשר התחייב השבוע לבטל את שיעורי הבית לתלמידי בתי הספר. היוזמה באה כחלק משורת רפורמות במערכת החינוך, שנועדה לשפר את התנאים של התלמידים הקורסים תחת הנטל, בייחוד באזורים של אוכלוסיות מוחלשות.

בנוסף לביטול שיעורי הבית, הודיע הנשיא הצרפתי על תכנית לצמצם את מספר התלמידים הנדרשים לחזור על כיתות במהלך שנותיהם בבית הספר. סדרת הרפורמות המקיפות צפויה גם להגדיל את מספר המורים ברחבי המדינה, להגדיל את הסיוע לתלמידים באוכלוסיות מוחלשות ולפעול נגד הנטייה להיעדרות בקרב התלמידים.

"החינוך מהווה עדיפות", ציין הולנד בנאום שנשא באוניברסיטת "סורבון" בפריז ביום רביעי האחרון. "תכנית חינוך הינה, בהגדרה, תכנית חברתית. את העבודה צריך לעשות בבית הספר, ולא בבית". זאת, לדבריו, על מנת לייצר שוויון בחינוך עבור אלה שאין להם תמיכה בבית. הולנד, אשר הבטיח בעת בחירתו לשים את החינוך במוקד סדר העדיפויות שלו, גם התחייב להעניק תמריצים למורים המוכנים לעבוד ב"אזורים קשים", וילדים יוכלו להתחיל את בית הספר מוקדם יותר באזורים מסוימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully