וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות נשיאותי: היכה את אשתו "בגלל אובמה ורומני"

פיטר שוורץ, בן 75 מפלורידה, הודה שסטר אמש לרעייתו ודחף אותה. להגנתו, טען כי אשתו אמרה שהוא מזכיר לה את אמה הרפובליקנית. השופט: אולי כדאי שלא תצפה בעימות (האמיתי)

בזמן שמשפחות רבות בפלורידה התאספו לפנות בוקר (חמישי) מול מסך הטלוויזיה כדי לצפות בעימות הנשיאותי, משפחה אחת בילתה את הלילה בבית המשפט. קשיש מהעיר הקטנה הוליווד נעצר כמה שעות לפני העימות, והואשם בהליך זריז בעבירות של אלימות במשפחה: הוא היכה את רעייתו "במהלך ויכוח נשיאותי".

פיטר שוורץ, בן 75, הודה כי סטר לרעייתו ודחף אותה לרצפה, משום שלדבריו, היא האשימה אותו שהוא "תומך במיט רומני". להגנתו, אמר בתחנת המשטרה ובבית המשפט כי אשתו, זה 24 שנים, היא זו שליבתה את הוויכוח. הוא סיפר שהריב החל בעת שהשניים התלבטו היכן לסעוד את ארוחת הערב, והסתיים כשרעייתו הטיחה בו ש"נטייתו הרפובליקנית מזכירה לה את אמא שלה".

עוד על העימות הנשיאותי
תמימות דעים בתקשורת האמריקנית: רומני מחץ את אובמה
פרשנות: בלילה כזה הדמוקרטים יכולים להתנחם בהיסטוריה

לפי צו המעצר שפרסמה משטרת הוליווד, שוורץ היכה את האישה, בת 47, בתום "ויכוח מילולי שעסק בין היתר בברק אובמה ובמיט רומני". שוטר שבדק את האישה אישר כי נגרמו לה חבלות בפניה ונפיחויות שונות.

שוורץ הובל לשימוע זריז בבית המשפט, שם הואשם בעבירות ושוחרר בערבות.הוצא נגדו צו הרחקה מרעייתו ומביתו. הוא ביקש רחמים מהשופט, ואמר בבכי כי הוא "אוהב את אשתו יותר מאת החיים עצמם". בשלב מסוים, הסנגור הציבורי שמונה לשוורץ כיבה את המיקרופון ששימש אותו, כדי שבית המשפט לא ישמע אותו. גם השופט נראה מיואש למדי, וקבע כי שוורץ הוא אדם "שלא כדאי להתווכח איתו בנושאים פוליטיים". בתום הדיון, הוא ייעץ לקשיש "שלא לצפות בעימות הנשיאותי".

בחירות בארה"ב 2012 - כל הכותרות בוואלה! חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully