וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונצואלה: שני חברי אופוזיציה נורו למוות בעצרת

30.9.2012 / 3:22

האם ונצואלה מתחממת לקראת הבחירות לנשיאות בשבוע הבא? הממשלה אישרה כי שני החברים במפלגתו של אנריקה קפרילס נורו למוות על ידי חמושים מתוך מכונית במהלך עצרת פוליטית

שני חברי מפלגה העומדת בראש האופוזיציה בוונצואלה נורו אמש (שבת) למוות במהלך עצרת פוליטית, שבוע לפני הבחירות לנשיאות במדינה - כך דיווחו חברים במפלגה. השניים נמנים על תומכיו של מנהיג האופוזיציה במדינה, אנריקה קפרילס, שיתמודד מול נשיא המדינה, הוגו צ'אווס, בבחירות שיערכו ב-7 לאוקטובר.

ככל הנראה, השניים נסעו אחר הקרוואן של קפרילס לעבר מערב ברינאס, מחוז הנחשב למעוז תומכיו של צ'אווס, ונורו למוות. עדי ראייה סיפרו כי הבחינו חמושים יורים מתוך מכונית. בהודעה שיצאה מטעם המפלגה נמסר כי "הטרגדיה הזו נותנת לנו יותר כוח ואמונה כדי להילחם על שלטון צודק ולא אלים בוונצואלה".

לפני כחודש אירע במדינה אסון כבד, כשלפחות 39 בני אדם נהרגו ויותר מ-80 נפצעו בפיצוץ שאירע בבית הזיקוק לנפט הגדול ביותר בה. מרבית ההרוגים במפעל, המייצר כ-645 אלף חביות נפט ביום, היו אנשי ביטחון. הנשיא, הוגו צ'אווס, הורה על הקמת חקירה מהירה לבדיקת נסיבות הפיצוץ והביע את תנחומיו בפני משפחות הקורבנות. "אני רוצה להביע את הכאב והצער העמוק שאני חש מאז שנודע לי על הטרגדיה", אמר צ'אווס בראיון לטלוויזיה הממלכית במדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • ונצואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully