וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נערים שדדו קשישה ניצולת שואה ופצעו אותה

קובי מנדל

27.9.2012 / 11:55

שני נערים בני 14 ו-15 נאשמים ששדדו באלימות קשישה בת 77, לקחו ממנה מאות שקלים שעמם תכננו לרכוש קטנוע. בין היתר, הם הלמו בקשישה בראשה והפילו אותה על הקרקע

לבית משפט השלום לנוער בחיפה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד שני נערים בני 14 ו-15 מנהריה, המייחס להם שוד אלים של ניצולת שואה בת 77, תושבת העיר. הדבר אירע לפני כשבועיים, לאחר שהשניים החליטו לשדוד עובר אורח לצורך רכישת קטנוע. כשהבחינו בקשישה שהלכה בחלקת הדשא שבין רחוב בן צבי לאשכול בנהריה כשתיק תלוי על כתפה, אחד הנאשמים התנפל עליה, הלם בראשה בחזקה, דחף אותה קדימה, הפיל אותה על הקרקע וחטף ממנה את התיק, וזאת כאשר חברו ממתין לו בקרבת מקום.

אילוסטרציה. ShutterStock
הקשישה נפצעה ופונתה לבית החולים/ShutterStock

כתוצאה מהמכה ומהדחיפה, הקשישה נפלה על הקרקע, ונגרמו לה חבלות שהצריכו את אשפוזה בבית החולים בעיר. השניים, מצדם, נמלטו מהמקום עם התיק. אחר-כך, חילקו ביניהם שני הנערים את הכסף המזומן. נאשם אחד לקח לכיסו 300 שקלים, והאחר לקח לכיסו 600 שקלים. בכסף זה, רכשו השניים קטנוע, כפי שתכננו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

"יצאתי מזה בנס"

הקשישה, אביבה אנקרי (77), שחזרה אחרי השוד את האירוע הקשה. "הלכתי לאורך הכביש הראשי ובשלב מסוים חציתי דרך הדשא של החצר לכיוון הבית, פתאום הרגשתי מכה חזקה בראש", סיפרה אנקרי, שתחילה חשבה שמדובר בכדור משחק אבל אז, ראתה בחור צעיר שהתחיל למשוך בתיק שלה. "נפלתי עם הפנים על הדשא הוא משך את התיק בכוח וברח", שחזרה.

לדבריה, שכנה שהגיעה למקום הזעיקה את כוחות המשטרה ואמבולנס של מד"א. "שכחתי את מספרי הטלפון של הילדים שלי. הוא גנב לי שני פלאפונים, ארנק עם מזומן וכרטיס אשראי ומשקפיים יקרות. יצאתי מזה בנס", הוסיפה.

ניצולת השואה שנשדדה בנהריה: ”איפה הכבוד שלהם?”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully