וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה, הוד מלכותה: ה-BBC התנצלו בפני אליזבת

26.9.2012 / 18:08

רשת השידור הבריטית התנצלה לאחר שאחד מכתביה הדליף דברים שאמרה לו המלכה בשיחה פרטית אודות איש דת מוסלמי במדינה. "אנו מלאים חרטה על הפרת האמון הזאת ", מסרה הרשת

רשת השידור הבריטית, ה-BBC התנצלה אתמול (שלישי) בפני מלכת אנגליה, אליזבת. הסיבה להתנצלות הפומבית היא הדלפה של עיתונאי בכיר ברשת, שדיווח על דעתה של המלכה לגבי חשודים בטרור במדינה, בעוד אליזבת נמנעת מהבעת דעותיה הפוליטיות ברבים בשל תפקידה הממלכתי.

העיתונאי, פרנק גרדנר, שידר את פרטי שיחה פרטית שקיים עם המלכה לפני מספר שנים. בשיחה היא לכאורה אמרה לו כי התלוננה בפני הממשלה הקודמת בבריטניה על איש דת מוסלמי קיצוני הפועל בבריטניה, אבו חמזה. המלכה הוטרדה מכך שאבו חמזה לא נעצר לאחר שנשא נאומים אנטי-מערביים חריפים לאחר המתקפה ב-11 בספטמבר 2001.

אחרי שהוציאה את המשחקים לדרך, הגיעה מלכת אנגליה אליזבת' השנייה לבריכת השחייה. רויטרס
נמנעת מהבעת דיעותיה הפוליטיות. מלכת אנגליה, אליזבת/רויטרס

"השיחה הייתה צריכה להישאר פרטית", נמסר מהרשת מספר ימים לאחר שידור פרטי השיחה. "ה-BBC ופרנק מלאי חרטה על הפרת האמון הזאת. היא הייתה בלתי ראויה לחלוטין". מארמון בקינגהאם לא נמסרה תגובה להתנצלות. תנועה בשם "רפובליק" אשר פועלת למען ביטול המונרכיה בבריטניה, העלתה תיאוריה לפיה ההדלפה כוונה מראש, כדי לחבב את המלכה על דעת הקהל. "זה מריח כמו תרגיל יחצ"ני", מסר יושב ראש התנועה, גרהם סמית'.

בשבועות האחרונים התפוצצו מספר פרשות אשר הביאו לפגיעה בתדמית משפחת המלוכה הבריטית. לפני כשבועיים פרסם מגזין צרפתי תמונות אינטימיות של הנסיכה קייט מידלטון. המגזין הצרפתי CLOSER פרסם בשערו מבחר תמונות של הנסיכה, שהציגו אותה ברחצה, כנראה בבריכה או בחוף הים. בכמה מהתמונות היא נראית ללא החלק העליון של בגד הים שלה. התמונות צולמו בעת שקייט הייתה עם בעלה, הנסיך וויליאם, בחופשה פרטית בצרפת. בעקבות הפרסום, פתח הזוג בהליכים משפטיים נגד המגזין.

בחודש שעבר התפרסמו תמונות עירום של הנסיך הארי באתר הרכילות TMZ. התמונות צולמו במהלך סוף שבוע פרוע, עת שהה הנסיך עם חבריו בסוויטה במלון בלאס וגאס שבארצות הברית. הנסיך וחבריו פשטו את בגדיהם במסגרת משחק ביליארד חושפני. מספר שבועות לאחר הפרסום הוצב הארי, המשרת כטייס בחיל האוויר הבריטי, באפגניסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully