וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא חדש: אדלסון תרם 70 מיליון לקמפיין הרפובליקני

על פי אתר "פוליטיקו", המיליארדר היהודי אמריקאי שילש את השיא האחרון בתרומות למסע בחירות. לדבריו, הוא מתכנן להגיע למאה מיליון, ויעשה "כל שיידרש" כדי להביס את אובמה

המיליארד היהודי אמריקאי, שלדון אדלסון, תרם עד כה למסע הבחירות הרפובליקני לנשיאות ארה"ב לא פחות מ-70 מיליון דולרים – כך דווח היום באתר "פוליטיקו". בכך כמעט שילש אדלסון, בעליו של החינמון "ישראל היום" ומקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו, את הסכום שהוענק עד כה במסעות בחירות קודמים.

בראיון לאתר "פוליטיקו", סיפר איל ההון בן ה-79 כי הוא מתכנן להגיע לתרומות בסך מאה מיליון דולרים, "כל מה שיידרש" על מנת להביס בקלפיות את הנשיא המכהן ברק אובמה. על פי נתוני ועדת הבחירות הפדרלית, 37 מיליון דולרים מתוך הסכום שתרמו אדלסון ואשתו מרים עד כה, הועברו לארגונים פוליטיים התומכים במיט רומני, וכן במועמדים רפובליקניים לסנאט ולבית הנבחרים. כמו כן, תרם אדלסון בנדיבות למועמד לשעבר שהתמודד נגד מיט רומני במירוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית, ניוט גינגריץ'. יתר הכסף ככל הנראה הועבר לארגונים שאינם נדרשים על פי חוק להצהיר על קבלת תרומות.

לצד זאת, בראיון נשאל אדלסון על עסקיו בישראל ועל החינמון "ישראל היום" בפרט. לדבריו, "היה בכוונתנו לעשות אותו הוגן ומאוזן כיוון ששאר העיתונים נמצאים הרחק בשמאל. הבעיה בחינוך ובתקשורת היא שכולם נמצאים בשמאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully