וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט הוליוודי: שדדו בנק ופיזרו את השטרות ברחוב

כל ילד יודע שכסף לא צומח על עצים, אבל מי אמר שהוא לא עף ממכוניות? לא ברור אם השודדים נתקפו פרץ של טוב לב או שניסו להטעות את השוטרים, אבל לתושבי לוס אנג'לס היה אקשן

צילום: סרטונים שהועלו ליו-טיוב, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

צפו במרדף שבמהלכו השליכו השודדים את השטרות מהחלון

שוד בנק גורם בדרך כלל רק נזק לסביבה: הקופאית נלחצת, הלקוחות נבהלים, והכסף שנגנב שייך לציבור. אלא שתושבי לוס אנג'לס, שהיו בזמן הנכון ובמקום הנכון, דווקא שמחו למדי מהאירוע הפלילי שהתרחש לאחרונה סמוך לביתם.

כמו בכל שוד בנק שגרתי, גם הפעם פרצו השודדים לסניף, איימו באקדח וברחו עם שלל כספי מרשים. אבל בניגוד למה שרואים לעתים בסרטים שמפיקה תעשיית הסרטים בהוליווד השכנה, השודדים לא דהרו אל האופק עם הכסף והגשימו איתו את כל החלומות, המשך העלילה דווקא מזכיר יותר גרסה לא שגרתית של סיפור רובין הוד: מיד אחרי שנמלטו מסניף הבנק בג'יפ הוולוו השחור שלהם, פתחה המשטרה במרדף אחריהם ומסוק של רשת טלוויזיה מקומית עקב אחרי הרכב הנמלט וצילם את ההתרחשות.

באמצע המרדף: השודדים זרקו את השטרות מהחלון. צילום מסך
ניידת המשטרה מאחורי רכב השודדים/צילום מסך

בשלב מסוים, לתדהמתם של עוברי האורח והתושבים, נפתח חלון הרכב, והשודדים החלו להשליך ממנו עשרות שטרות "ירוקים". הכסף התעופף ברוח, ומי שהתמזל מזלו ועבר במקום, יכול היה להושיט את ידו ולאסוף אותו אל ארנקו. לא ברור אם טוב לב הוא שהביא את השודדים להיפרד מהשטרות, או שהכוונה הייתה למשוך עוברים ושבים, ובכך להקשות על השוטרים.

לאחר יותר משעה של מרדף, הגיעו השודדים לצומת שנחסם על ידי מכוניות ואנשים, והשוטרים הצליחו לשים את ידיהם על יושבי הרכב. לפי דברי התושבים, הכסף הגנוב הוחזר לבעליו, אך חוק הוא חוק: ככל הנראה שהמשטרה תבקש להעמיד לדין את השודדים ההרפתקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully