וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 שנות מאסר לעובד סוציאלי שביצע עבירות מין בבן 14

קובי מנדל

10.9.2012 / 21:24

יוסף דיאמנט, בן 62 מחוף הכרמל, הורשע כי ביצע מעשים מגונים בנער בן 14 שבו טיפל, והיום גם נשלח לכלא. סגן נשיא בית המשפט ציין כי האיש ניצל את מעמדו ואת האמון שקיבל

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר אחר הצהריים (שני) שלוש שנות מאסר, מתוכן שנתיים בפועל והיתר על תנאי על יוסף דיאמנט, עובד סוציאלי בן 62 מהמועצה האזורית חוף הכרמל, שהורשע בעבירות מין שביצע בנער שבו טיפל, בעת שהיה הקטין בן 14. בנוסף, פסל בית המשפט את רישיון הנהיגה שלו לשנה, והורה על דיאמנט לפצות את המתלונן בגובה עשרת אלפים שקלים.

מהכרעת הדין שהתקבלה באפריל האחרון עולה כי הנאשם נסע עם הנער המתלונן שלוש פעמים לחופי ים שונים, ונתן לו לנהוג ברכבו. במפגש הראשון, בהגיעם לחוף הים, נכנסו השניים למים, כשהנאשם לבוש בתחתונים ושיחקו במשחק "הטבעות". במפגש השני נכנסו השניים למים, לאחר שהנאשם פשט את מכנסיו ותחתוניו ונותר ערום. הנאשם ביקש מהמתלונן לחשוף את איבר מינו ולהתרחץ גם הוא בערום והמתלונן סירב. כן אמר הנאשם למתלונן כי הוא אוהב אותו כילדו. עוד במפגש זה התחכך הנאשם בגופו של המתלונן וחיבקו מאחור וכן ניסה להוריד את מכנסיו של המתלונן ותפס את איבר מינו. בתגובה אמר המתלונן לנאשם "יא הומו" וביקש ממנו "להפסיק עם השטויות".

נזקי הסופה בחופים הדרומיים של תל אביב, דצמבר 2010. נמרוד סונדרס
הנאשם נכנס למים בתחתוניו, ובהמשך הוריד אותם/נמרוד סונדרס

במפגש האחרון, שחלקו תועד, נכנס הנאשם לים כשהוא ערום והציע למתלונן לרחוץ גם הוא בערום. גם הפעם סירב המתלונן לרחוץ בעירום. בהיותם במים ובמהלך משחק ה"הטבעות", תפס שוב הנאשם באיבר מינו של המתלונן. האחיזה באיבר המין של המתלונן, בשני המפגשים, הייתה מעל לתחתון ה"בוקסר" שלבש המתלונן.

סגן נשיא בית המשפט, השופט אילן שיף, ציין בגזר הדין כי חומרת מעשיו של הנאשם נעוצה בשילוב שבעצם מעשיו לבין ניצול תפקידו ומעמדו, כלפי קטין מטופל, שרכש כלפיו אמון, ולמרבה הצער, למד לדעת כי גם מי שאמור לסייע לו פוגע בו ובנפשו. נקל לשער אילו השלכות יהיו לאכזבתו המרה של המתלונן, לגבי אלו שירצו באמת ובתמים לסייע לו במצוקותיו בעתיד. ככל הנראה יחלוף זמן רב עד שהצלקות שנחרצו בנפשו של המתלונן יגלידו. עוד הוסיף כי נכון אמנם שהמעשים המגונים שביצע הנאשם אינם במדרג הגבוה, אך עיקר חומרתם בשילוב הנורא הנ"ל.

בהקשר זה ציין השופט כי בעקבות האירועים הנדונים סובל המתלונן מאי שקט, הוא אינו ישן ואף ביקש להפנותו לפסיכיאטר. השופט שיף הוסיף כי אין המדובר בכשלון רגעי וחד פעמי של הנאשם אלא בשלושה אירועים מתוכננים ומתפתחים שתחילתם בקביעת מפגש "טיפולי", המשכם במעשה פזיז של הפקדת רכבו של הנאשם בידי הקטין חסר רישיון הנהיגה והמשכם ברחצה בים ובמעשים מגונים כמתואר לעיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully