וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה שווה תנ"ך שהיה שייך לאלביס? רק 94 אלף דולר

במכירה פומבית שנערכה בבריטניה הוצעו למכירה כמאה פריטים שהיו שייכים ל"מלך" בכבודו ובעצמו. מלבד ספר תנ"ך עם הערות שכתב הזמר, הוצעו למכירה גם תחתונים משומשים

ספר תנ"ך שהיה שייך לזמר אלביס פרסלי נמכר אתמול (שבת) במכירה פומבית שנערכה בעיר מנצ'סטר שבבריטניה, בסכום יוצא דופן של 59 אלף לירות שטרלינג, שהם כ-94 אלף דולרים. הספר ניתן לזמר על ידי דודו ודודתו כמתנה עבור חג המולד הראשון אותו חגג בביתו המפורסם "גרייסלנד", שבממפיס, טנסי בארצות הברית. הוא מכיל הערות שכתב אלביס, שמת בשנת 1977 בגיל 42.

בין מאה הפריטים שעמדו למכירה פומבית, היו זוג תחתונים משומשים של הזמר, שבסופו של דבר לא נמכרו משום שלא הוצע עליהם מחיר הסף שדרש המוכר, שעמד על לא פחות מ-7,000 ליש"ט. הפריטים במכירה הפומבית הוצגו מטעמו של אספן בריטי של פריטי אלביס, שהעמיד למכירה כרבע מן האוסף שלו.

קרן פיירוודר, שעמדה בראש המכירה, סיפרה כי "האווירה בחדר הייתה ממש מרגשת, 300 אנשים השתתפו במכירה הפומבית מכל רחבי העולם". פיירוודר הוסיפה כי היו שלושה משתתפים שהתחרו על ספר התנ"ך. "ברגע שהמחיר הגיע ל-20,000, ליש"ט המכירה החלה לתפוס תאוצה, ושלושתם החלו להעלות את ההצעות באופן משמעותי". אגב, הקונה המאושר הוא אזרח אמריקאי שביקש לא להזדהות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully