וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקד המכללות בחיל האוויר: "לא ידענו על פרשת המין"

6.9.2012 / 18:15

גורם צבאי מסר כי בקרב המדריכים בבית הספר הטכני בבאר שבע שוררת אווירה קשה בשל חשיפת הפרשה. "נפיק לקחים ונעשה את התיקון הנדרש", אמר מפקד המכללות, אל"מ דני פרנקל

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

בעקבות חשיפת פרשת המין בבית הספר הטכני בבאר שבע, אמר היום (חמישי) מפקד המכללות בחיל האוויר, אלוף-משנה דני פרנקל כי לא קיבל התרעה על המקרה. "אם היינו מקבלים שביב של מידע - היינו פועלים בהתאם", אמר אל"מ פרנקל. "אנו נפיק לקחים ונעשה את התיקון הנדרש".

קצינים בחיל האוויר. דובר צה"ל
מפקד המכללות הבטיח להפיק לקחים לאור הפרשה/דובר צה"ל

אתמול הותר לפרסום כי שלושה מדריכים בשירות חובה חשודים כי קיימו יחסי מין עם תשע תלמידות, בנות 14-15. על פי החשד, חלק מהתלמידות שכבו עם המדריכים כדי להשיג תמורה במסגרת בית הספר. גורמי צבא העריכו כי הפרקליטות הצבאית תגיש כתב אישום בגין אונס נגד אחד המדריכים. הוא יישאר במעצר עד יום שני הבא. יתר החשודים שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המדריכים בבית הספר הטכני: "מתביישים מהפרסומים"

בביקור שערך בבית הספר הטכני בבאר שבע, הנחה פרנקל את המורים לשוחח עם התלמידים כדי שיבינו שהמקרה חורג מפקודות הצבא, נהלי בית הספר והחוק בישראל. הקצין ביקש מצוות ההוראה לעודד תלמידים לדווח על מקרים דומים שמוכרים להם במסגרת הלימודים.

גורם צבאי שנכח בביקור אמר כי בקרב צוות ההוראה שררה אווירה קשה. המורים והמדריכים טענו כי הם מתביישים במה שמספרים בכלי התקשורת. "אנחנו צריכים להסביר שאנו לא מעורבים בזה ומדובר בכמה מקרים נקודתיים", ציינו. מדריכים סיפרו כי ידעו על יחסים אישיים בין מדריכים לבין תלמידות אבל אף אחד מהם לא ידע על קשרים מיניים.

בתום הביקור, ערך אל"מ פרנקל תדרוך לכתבים, ואמר: "גם אם אין פן פלילי בפרשה, זו תקלה ערכית מבחינתנו. זו התנהגות שאינה מקובלת עלינו". מפקד המכללות בחיל העביר מסר להורי התלמידים, לפיו "בית הספר ימשיך את שגרת הלימודים. חיל האוויר יודע להפיק את הלקחים. יש כאן סגל מורים ומדריכים נהדר, נעשה הכול כדי שאירועים כאלו לא יחזרו על עצמם". הקצין הדגיש כי "בית הספר הוא הסמן הימני של המכללות, מבחינתנו זוהי ספינת הדגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully