וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שנחקר: קובי פרץ הגיש תלונה נגד אמרגנו

3.9.2012 / 13:55

הזמר התלונן במשטרה נגד האמרגן יוחאי יעיש בטענה כי סחט אותו באיומים ושיבש הליכי משפט. בנוגע לטענות נגד פרץ, אמר עורך דינו: "ברור שזו תלונת שווא סתמית"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

לאחר שנחקר בחשד לאיום על אמרגנו לשעבר, יוחאי יעיש, כעת טוען הזמר קובי פרץ כי דווקא הוא שקיבל איומים. פרץ הגיש בשעות הצהריים (שני) תלונה למשטרת מרחב איילון נגד יעיש, בגין עבירות של סחיטה באיומים, תלונת שווא ושיבוש הליכי משפט.

סנגוריו של פרץ מסרו היום הודעה בשמו, ובה גוללו את השתלשלות העניינים מנקודת מבטו. עורך הדין אודי ברזילי סיפר כי ביום רביעי האחרון, נחקר פרץ במשרדי רשות המסים בחשד להעלמות מס. "הגיעה בקשה טלפונית ממשטרת ישראל לחקור אותו ביחידת ההונאה. החקירה נדחתה ליום ראשון. אתמול הוא נחקר במשך כשלוש שעות במשרדי היחידה ביבנה. קובי שיתף פעולה עם החקירה וענה על כל השאלות", אמר.

לדברי עורך הדין, "החשדות נגדו נבעו מכך שעד המדינה (האמרגן יוחאי יעיש - מ.ש) בחר להגיש תלונה במשטרה נגד קובי לפני כשבועיים. יוזכר כי גם עד המדינה היה חשוד בפרשת המס. החקירה תמה, אך במשך כל התקופה נערך משא ומתן אינטנסיבי בין מיצגיו של קובי לבין רשויות המס במטרה להגיע לפשרה, וכל תקופת המשא ומתן עם רשויות המס, היחסים בין קובי פרץ לבין עד המדינה המשיכו להיות קורקטיים". עם זאת, סיפר הפרקליט כי פרץ הביע מורת רוח מהתנהלות עד המדינה בפרשת רשות המסים, בה הוא חתם על הסכם נגד עובד הרשות, דוד ואנונו.

"עד המדינה מעל באמונו של קובי"

"יש להבהיר כי לולא היה עד המדינה מבצע עבירות מס בהיותו אמרגנו של פרץ, לא היה נדרש כלל להסכם עד מדינה", הוסיף עו"ד ברזילי. הוא הסביר כי היחסים בין קובי פרץ לבין עד המדינה עלו על שרטון כאשר האחרון ביקש בקשות כספיות בלתי סבירות מפרץ. "בעניין זה, הוגשו הבוקר תלונות במשטרה נגד עד המדינה על סחיטה באיומים, שיבוש מהלכי משפט, עדות שקר והכשלת שוטר. עד המדינה מעל לא רק בכספי המדינה ובאמון הציבור אלא גם באמונו של קובי", טען.

עורך הדין התייחס לחשדות נגד קובי פרץ, ואמר כי עד המדינה מתלונן על כך שמישהו שרף את דלתו. "כמובן שלא יכול להיות קשר לקובי, והוא יודע זאת, אולם כדי להפיל את קובי, תיבל את פנייתו ב-SMS ישן מלפני כשנה וחצי", הסביר עורך הדין. "ברור שזו תלונת שווא סתמית". עורך הדין הוסיף כי פרץ עובר תקופה קשה, אולם ממשיך בהופעותיו.

עורכי הדין של קובי פרץ. נמרוד סונדרס
מסיבת העיתונאים של סנגוריו של פרץ, היום/נמרוד סונדרס

אתמול הותר לפרסום כי פרץ חשוד כי שלח מסרון מאיים לאמרגנו לשעבר, יוחאי יעיש, וכן כי הצית את דלת ביתו. הוא נחקר באזהרה, ובמשרדי יחידת ההונאה של מחוז מרכז ביבנה, בפיקודו של רב פקד רן בטאט, נערך עימות בין פרץ לאמרגנו לשעבר. אמש, הוא שוחרר בערבות ומהמשטרה נמסר כי החקירה בעניינו נמשכת.

סנגורו של פרץ, עורך הדין אודי ברזילי, מסר אתמול בתגובה: "פרץ סיים את חקירתו במשטרה. החקירה תואמה מראש ונעשתה באווירה מקצועית והוגנת. המשטרה פעלה בהתאם לחובתה לקבל התייחסות לתלונתו של פרץ. הוא השיב לכל שאלות החוקרים והכחיש את כל התלונות נגדו, והוא בדרכו להופעה נוספת שתתקיים הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully