וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של שטראוס-קאהן עזבה אותו - ומסתדרת מצוין

אחרי חודשים רבים של הכחשות והתחמקויות, אישרה העיתונאית המוערכת אן סינקלר כי התגרשה מבעלה שבגד בה. היא עמדה לצדו במשך 21 שנים חרף שערוריות המין החמורות שהואשם בהן

העיתונאית הצרפתיה-אמריקנית אן סינקלייר התגרשה מבעלה זה 21 שנים, דומיניק שטראוס-קאהן, שכיהן כיו"ר קרן המטבע הבינלאומית. בשנה שעברה, לאחר שהואשם בתקיפה מינית בניו יורק, הוא נאלץ לפרוש מתפקידו בבושת פנים. השמועות על פרידתם של בני הזוג התחזקו בחודשים האחרונים בעקבות שערוריות מין נוספות שבהן היה מעורב שטראוס-קאהן, בהן סרסור, לכאורה, של רשת זנות בצרפת.

בסוף השבוע, סינקלייר התראיינה לעיתון "לה פריזיאן", ונשאלה "כיצד היא מסתדרת מאז הפרידה" מבעלה שבגד בה והואשם באונס. במקום להתחמק כהרגלה, היא השיבה שמצבה "דווקא טוב מאוד". זו הפעם הראשונה שסינקלייר או שטראוס-קאהן מאשרים את דבר פרידתם. לפני כמה חודשים, סינקלייר איימה לתבוע מגזין בריטי שדיווח על הגירושין.

אחרי סגירת התיק: שטראוס קאהן רוצה לתבוע את החדרנית שהתלוננה

דומיניק שטראוס-קאהן ורעייתו אן סינקלייר בבית המשפט בניו יורק. יולי 2011. Spencer Platt, GettyImages
בני הזוג בבית המשפט בניו יורק, יולי 2011/GettyImages, Spencer Platt

דומיניק שטראוס-קאהן, שנחשב לתקווה של השמאל הצרפתי, נחשב באופן לא-רשמי לאחד המועמדים המובילים במרוץ לנשיאות צרפת. בשל העננה הכבדה של החשדות הפליליים נגדו ושערוריות המין הוא נמנע להיכנס באופן רשמי למרוץ, ופינה את הדרך לפרנסואה הולנד. מאוחר יותר, האשים שטראוס-קאהן את הנשיא לשעבר, ניקולא סרקוזי, בכך שסייע לרקום את העלילה נגדו, ואף אמר כי סרקוזי נעזר בשירותי המודיעין של צרפת כדי לחסל אותו פוליטית.

סינקלייר משמשת כיום כעורכת המהדורה הצרפתית של ה"האפינגטון פוסט". בריאיון בסוף השבוע, אמרה כי מאז שנפרדה מבעלה, היא "עובדת קשה", אך לדבריה, היא גם מקפידה לצאת לחופשות. "כעת אני מתרכזת בסיקור הבחירות לנשיאות בארצות הברית", אמרה.

תזכורת: קו ההגנה של שטראוס-קאהן היה "חרמנות אינה פשע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully