וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח במצרים: מובארק שבת רעב וסירב לקבל טיפול

ניר יהב

27.8.2012 / 16:34

כלי התקשורת במצרים דיווחו כי לאחר מאמצים ארוכים, הצליח בנו של הנשיא לשעבר לשכנעו ליטול תרופות ולאכול שוב. עם זאת, לא פורטה הסיבה בגינה החליט מובארק לשבות רעב

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן דוד

נשיא מצרים לשעבר, חוסני מובארק, שבת אתמול רעב בבית הכלא "טורה" בקהיר, שם הוא מרצה עונש של מאסר עולם - כך דיווחו היום (שני) כלי תקשורת במצרים. על פי הדיווח, המסתמך על גורמים בשירות בתי הסוהר במצרים, מובארק אף סירב לקבל טיפול רפואי במשך כל היום ודחה את בקשת הצוות הרפואי שלו ליטול תרופות ולאכול. עם זאת, דווח כי לאחר מאמצי שכנוע ארוכים, הצליח בנו גמאל לשכנע אותו ליטול תרופות ולאכול שוב.

בדיווח המצרי לא נמסר מהי הסיבה שבגללה החליט מובארק לשבות רעב ולהפסיק לקבל טיפול רפואי. עם זאת, כלי התקשורת ציטטו גורמים מצריים בסביבתו של הנשיא לשעבר שמסרו כי מצבו הנפשי "קשה מאוד", דבר המשפיע באופן רציני על מצבו הבריאותי והגופני. "הצוות הרפואי של מובארק מנסה מידי יום לייצב את מצבו הנפשי. בין השאר, הוא מנסה להרחיק מהנשיא לשעבר כל דבר שעלול להשפיע לרעה עליו – לדוגמא רדיו או עיתונים", נמסר.

עם זאת, אחראי שירות בתי הסוהר במצרים, הגנרל מוחמד נגיב, הכחיש את הדיווחים לפיהם מובארק שבת רעב. בראיון לאתר "אל-יום א-סאבע" אמר נגיב כי הדיווחים הללו חסרי כל בסיס.

בחודש שעבר, דיווח האתר המצרי "אל-יום א-סבע" כי מובארק חטף התמוטטות עצבים ואיבד את הכרתו, לאחר שראה את הדיווחים בתקשורת המצרית כי סגנו לשעבר, עומאר סלימאן, מת בארצות הברית. על פי הדיווח, מובארק נכנס להלם ולא האמין לידיעה כי סלימאן, ששימש במשך עשרות שנים יד-ימינו וחברו, מת. "הוא מלמל מילים לא ברורות ופרץ בבכי במשך חצי שעה. לאחר מכן הוא איבד את הכרתו ומצבו הנפשי הידרדר", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully