וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזים השמועות על עריקתו: א-שרע נצפה בדמשק

ניר יהב

26.8.2012 / 13:52

לאחר שרק אתמול דווח בפעם השלישית בתוך חודש כי ערק לירדן, תועד היום סגן נשיא סוריה בפגישה במשרדו בעיר הבירה עם משלחת אירנית. וידאו ותמונות פורסמו בסוכנויות הידיעות

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ' תגיות: פארוק א-שרע סוריה דמשק

אחרי שבועות שבהן לא נראה בציבור, ועל רקע השמועות העיקשות על כך שערק, או לחלופין ניסה לערוק ונעצר - הופיע היום (ראשון) בציבור סגן נשיא סוריה, פארוק א-שרע, והזים את השמועות.

פארוק א-שארע וראש ועדת הפרלמנט האיראני לביטחון לאומי, אלאדין בורוג'רדי. רויטרס
עובד כרגיל. א-שרע נועד עם חברי משלחת אירנית, היום/רויטרס

סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית, סאנ"א, דיווחה כי א-שרע נועד במשרדו בבירה דמשק עם משלחת שהגיעה מאירן, ובראשה המחוקק עלא א-דין בורוגרדי, ראש ועדת החוץ והביטחון של הפרלמנט האירני (ה"מג'לס"). בהמשך פורסמו תמונות ואף צילומי וידאו מהמפגש בסוכנויות הידיעות. ברוגרדי נפגש גם עם שר החוץ, וואליד אל-מועלם, שאמר בתום הפגישה: "הביטחון של סוריה הוא הביטחון שלנו".

את הדיווחים על עריקת א-שרע הובילה בשבועות האחרונים רשת "אל-ערבייה", שרק אתמול דיווחה בפעם השלישית בתוך חודש כי הוא עזב לירדן. הדיווח הסתמך על גורמי אופוזיציה. כמו בפעמים הקודמות, המשטר הסורי הכחיש בתוקף את הדיווח וטען כי א-שרע נמצא בדמשק ועובד כרגיל. הבוקר הכחיש גם דובר ממשלת ירדן, סמיח מעאיטה, את הדיווח לפיו א-שרע נמצא בממלכה. "א-שרע לא נמצא בשטחי ירדן. זו הפעם השישית בחודש האחרון שאנחנו מכחישים דיווח זה", מסר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מורדים של "הצבא הסורי החופשי" בחלב הנצורה. 12 באוגוסט 2012. רויטרס
בתקופה האחרונה נפוצו דיווחים רבים לפיהם א-שרע מתנגד למדיניות השלטון ותומך במורדים. לוחמי "הצבא הסורי החופשי"/רויטרס

בתקופה האחרונה נפוצו דיווחים רבים לפיהם א-שרע מתנגד למדיניות השלטון ותומך במורדים. את השמועות חיזקה העובדה שבמשך שבועות לא הופצו בציבור תמונות עדכניות שלו, מאז נראה לפני כמה שבועות בהלוויותיהם של בכירי המשטר שנהרגו בפעולת חיסול בדמשק.

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully