וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה מפצעיה פעוטה שנדרסה הבוקר בבאר שבע

רמי שני

17.8.2012 / 19:30

הפעוטה, בת שנה וחצי, שהתה במכון שטיפת מכוניות עם הוריה. בשלב מסוים החלה להסתובב לבדה ורכב שנסע לאחור פגע בה. היא פונתה לבית החולים במצב קשה ושם נקבע מותה

פעוטה בת שנה וחצי נהרגה היום לאחר שנפגעה ממכונית במכון שטיפת מכוניות בבאר שבע. הפעוטה בת שנה וחצי שהתה במקום עם הוריה בשעה שעובדי המכון ניקו את מכונית המשפחה. בשלב מסוים היא החלה להסתובב בחצר המכון ונפגעה מאחד מכלי הרכב שביצע נסיעה לאחור ונהגה לא הבחין בה.

צוות של מגן דוד אדום שהוזעק אליה פינה אותה במצב קשה עם פגיעת ראש לבית החולים סורוקה בבאר שבע. במהלך השעות שחלפו ניסה הצוות הרפואי להציל את חייה אולם לפנות ערב נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.

במקרה אחר, הולך רגל כבן 60 נפצע אחר הצהריים באורח בינוני מפגיעת מכונית בבאר שבע. הוא פונה לבית החולים סורוקה בעיר, כשהוא סובל מפגיעת ראש.

ביוני - פעוט נדרס למוות בכפר מרר

בחודש יוני נדרס למוות פעוט בן שלוש שהגיע עם אמו למספרה בכפר מרר שבגליל. הדורסת תושבת הכפר בשנות ה-30 לחייה, לא ראתה אותו בעת שחצה את הכביש. הפעוט יצא מהמספרה בזמן שאמו לא הבחינה בכך. הוא פסע לכיוון הכביש החוצה את השכונה המזרחית בכפר, כשלפתע הגיח רכב פרטי מסוג "קאיה", הנהגת, שלא הבחינה בפעוט שחצה את הכביש, פגעה בו ודרסה אותו למוות.

משראתה כי הבחינה בפעוט, הזעיקה הנהגת את כוחות החילוץ, רופא מצוות המרפאה המקומית הוזעק למקום, וניסה לבצע פעולות החייאה, אך אלה לא צלחו והרופא נאלץ לקבוע את מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully