וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה "מברך" את פול ראיין - ותוקף בשיא הכוח

מטה הבחירות של אובמה הכריז מלחמה על פול ראיין, שרץ כסגנו של מיט רומני, ומזהיר את הציבור מפני "ילד הפלא" ומעמדותיו האולטרה-שמרניות. מחר: ראיין ינאם במלון של אדלסון

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

הקרב מתלהט: ביום שבת הודיע מיט רומני כי פול ראיין הוא מועמדו לתפקיד סגן הנשיא. לא חלפו כמה שעות, ומטה הבחירות של הנשיא המכהן, ברק אובמה, פרסם תשדיר ובו מתקפה ישירה על משנתו הכלכלית של ראיין, הנחשב לאדריכל תכנית הקיצוצים בקונגרס, לאבי מדיניות הצנע ולאויב רפורמת הבריאות של הדמוקרטים. זמן קצר לאחר מכן, הושק אתר אינטרנט שלם, התוקף בצורה חסרת-תקדים את ראיין, ומונה סיבות אינספור מדוע הוא ורומני "ישיבו אחורנית את אמריקה".

כעת, אובמה התייחס ישירות למינויו של ראיין - ציר מוויסקונסין בן 42, הנחשב ל"ילד הפלא" של הפוליטיקה האמריקנית - מבלי להסתתר מאחורי מטה הבחירות שלו. "היריב שלי בחר את סגנו", אמר אובמה בכנס בשיקגו. "הוא המנהיג האידאולוגי של הרפובליקנים, ואני רוצה "לברך אותו על כניסתו למרוץ". לדברי אובמה, "חבר הקונגרס ראיין הוא אדם הגון ואיש משפחה. הוא דובר רהוט של חזונו של המושל רומני - אבל זהו חזון שאני חולק עליו באופן יסודי".

הקיצוצים של ראיין הם המצע של רומני / פרשנות, נתן גוטמן

(המודעה שפורסמה מטעם אובמה, נגד מדיניותו של ראיין)

בברכתו המנומסת והלקונית, אובמה שיקף נאמנה את התפיסה הרווחת כלפי ראיין בקרב הדמוקרטים: ראיין משמש "תאום" רהוט יותר של רומני. מנגד, הוא גם נחשב לאולטרה-שמרן, ולאדם שמקדם תפיסות שהן קיצוניות אפילו בקרב הרפובליקנים. בין היתר, הוא מתנגד להפלות גם במקרי אונס וגילוי עריות, ופוסל בכל מחיר נישואים חד-מיניים. כמי שאחד מתחביביו הבולטים הוא ציד, הוא תומך בהקלות על החזקת כלי נשק, תפיסה שבמטה אובמה מעזים לקרוא עליה תיגר נוכח כמה אירועי טבח בולטים בתקופה האחרונה - בבני הקהילה הסיקית במילווקי ובהקרנת הסרט "באטמן" בדנבר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מודעה מייצגת מהאתר שמטה אובמה העלה לרשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבחינת הקיצוניות של השקפותיו של ראיין, יש פרשנים מהשמאל שאף שמרחיקים במילותיהם, ומגדירים אותו כגרסה הערמומית, ואולי המסוכנת יותר, של חברות תנועת "מסיבת התה", שרה פיילין ושרה בכמן, שנודעו בהתבטאויותיהן המעוררות-מחלוקת.

מכונת המזומנים של רומני לא עוצרת

וכרגיל, מול האזהרות של הדמוקרטים, הכיס הרפובליקני רק ממשיך להזרים כספים. מאז מינויו של ראיין - מיום שבת ועד יום ראשון - קמפיין הבחירות של רומני גייס מעל שני מיליון דולרים, סכום שיא לתקופה כה קצרה.

נאומו הפומבי הראשון של ראיין יהיה מחר. הוא יבוא לכנס בחירות בלאס וגאס, נבדה, במסגרת המסע הגורלי שעורך רומני בכמה מדינות מפתח. הכנס, איך לא, יתקיים במלון ה"וונישיאן", שנמצא בבעלות רשת בתי הקזינו של איל ההון היהודי שלדון אדלסון, התורם הגדול ביותר של הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully