וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: הסדר טיעון לרוצח הילד החרדי בברוקלין

על פי מקורב למשפחתו של הילד לייבי קלצקי בן ה-8, אשר נרצח וגופתו בותרה בשנה שעברה, הנאשם לוי ארון יודה במעשה, ובתמורה יישלח ל-40 שנות מאסר. ההודאה צפויה בעוד שבוע

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

לוי ארון, הנאשם בחטיפתו, רציחתו וביתור גופתו של הילד לייבי קלצקי בן השמונה, אשר הלך לאיבוד בשכונה חרדית בברוקלין, ניו יורק, צפוי ככל הנראה להודות באשמה במסגרת הסדר טיעון, ולהישלח ל-40 שנות מאסר – כך מסר הלילה (חמישי) חבר בית המחוקקים במדינה.

המחוקק, דב היקינד, המקורב למשפחתו של הילד ומשמש דובר בטעמה, מסר כי הם "מאוד תומכים בעסקה, משום שהדבר האחרון שהם רוצים זה להצטרך לחיות מחדש את הזוועה של אותם שלושה ימים". לשכת התובע המחוזי בברוקלין ופרקליטו של הנאשם, הווארד גרינברג, סרבו להגיב לדברים, אולם גורם רשמי במערכת אכיפת החוק המקומית, המקורב לפרשה, אישר את הדיווח על תנאי עסקת הטיעון. הודאתו של ארון צפויה להתקיים ב-9 באוגוסט.

תחילת הפרשה ביולי 2011, כשהוריו של לייבי דיווחו על היעדרותו. לאחר ימיים של חיפושים אינטנסיביים, מצאה המשטרה את חלקי גופתו המבותרת בחלקים שונים של ברוקלין. לוי אהרון בן ה-35 נעצר, לאחר שהוביל שוטרים שהגיעו לתשאל אותו בביתו לחלקי גופתו של לייבי במקרר ביתו. מחקירת המקרה עלה כי ארון פיתה את הילד לדירתו, סימם אותו וחנק אותו למוות באמצעות מגבת אמבט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחטף, סומם ונחנק למוות במגבת אמבט. לייבי קלצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת משפטו, דחה פרקליטו של ארון את הודאתו בפני חוקריו בטענה כי "אמר מה שהשוטרים אמרו לו להגיד", וציין כי בכוונתו לטעון לאי שפיות. "זה עניין פשוט מאוד. או שלוי ארון רשע או שהוא מטורף", ציין עו"ד גרינברג. עם זאת, כעת מסתמן כי החליט להודות במעשים במסגרת עסקת טיעון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully