וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה ביטל רומני פגישה עם יחימוביץ' ברגע האחרון?

טל שלו ופנחס וולף

29.7.2012 / 13:41

במטה רומני נימקו את ביטול הפגישה, שנקבעה כשיחימוביץ' עדיין כיהנה כיו"ר האופוזיציה, באילוצי זמן. ח"כ הרצוג: "חושש שרומני הוטעה במכוון בידי גורמים שחוששים מהתחזקותה"

צילום: דניאל בוק, שי מכלוף, רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

המועמד הרפובליקני במרוץ לנשיאות ארצות הברית, מיט רומני, הודיע היום (ראשון) בפתאומיות ליו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', על ביטול פגישה שתוכננה עמה אחר הצהריים. הפגישה נקבעה לבקשת רומני, בזמן שיחימוביץ' עדיין כיהנה כיו"ר האופוזיציה, אך עד היום היא עדיין הייתה מתוכננת להתקיים.

מבחינת כללי הטקס הדיפלומטיים, רומני היה מחויב לפגוש רק את יו"ר האופוזיציה הנוכחי, ח"כ שאול מופז, ואין שום כלל שמחייב אותו להיפגש גם עם יחימוביץ'. עם זאת, יש לציין, כי בלו"ז של רומני נקבעו פגישות הן עם מופז והן עם יחימוביץ'.

אנשי יחימוביץ' טוענים כי לאורך כל המגעים עם רומני לקראת הפגישה, הם עדכנו את אנשיו על העובדה שהיא כבר לא מכהנת בתפקיד, ולמרות זאת הוא רצה להיפגש עמה. יו"ר סיעת העבודה, ח"כ יצחק הרצוג, אשר תיאם את המפגש המתוכנן, הביע צער על ביטול הפגישה, ותקף את יועציו של רומני.

"אני חושש שייתכן שרומני הוטעה במכוון על ידי גורמים פוליטיים, אשר חוששים מהתחזקותה העקבית של יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', והפיכתה לאלטרנטיבה הברורה מול ראש הממשלה, בנימין נתניהו", ציין ח"כ הרצוג. "אף שמטה רומני ידע במהלך תיאום המפגש כי יחימוביץ' אינה מכהנת עוד כיו"ר אופוזיציה, הם ביקשו והתעקשו לקיים את הפגישה והדגישו את חשיבותה מבחינתם. חבל שהמושל רומני איבד הזדמנות לשמוע על האלטרנטיבה המדינית והכלכלית שיש היום לממשלת נתניהו והיא זו של מפלגת העבודה".

ממטה רומני נמסר כי הפגישה בוטלה בשל אילוצי לו"ז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully