וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: "מביע אמון מלא בקציני מחוז ירושלים"

26.7.2012 / 15:52

מפכ"ל המשטרה נועד עם המפקדים הבכירים במחוז, על רקע החשדות המיוחסים למפקד המחוז ניצב ניסו שחם, ואמר כי השוטרים "עושים עבודתם נאמנה". הוא הנחה אותם להמשיך בשגרה

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

על רקע חשיפת החשדות המיוחסים למפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב ניסו שחם, לפיהם הטריד מינית וביצע מעשים מגונים בשוטרות שעבדו תחתיו, נפגש היום (חמישי) מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, עם מפקדי המחוז הבכירים. בתום הפגישה, שהתקיימה במטה מחוז ירושלים, הבהיר דנינו כי הוא "מביע אמון מלא בשוטרי וקציני המחוז, המבצעים עבודתם נאמנה".

בהודעה מטעם המשטרה, נמסר כי המפכ"ל הנחה את המפקדים להמשיך בשגרת עבודתם, אל מול האתגרים המבצעיים המורכבים הצפויים בתקופה הקרובה, וביניהם חודש הרמדאן, מצעד הגאווה ואירועים רבים ורגישים נוספים אשר מתמודדים עמם שוטרי וקציני המחוז. עוד הנחה המפכ"ל את המפקדים לפעול בשיתוף פעולה מלא עם ממלא מקום מפקד המחוז, ניצב מני יצחקי. בשיחה עמד המפכ"ל על החשיבות והצורך למצות את חקירת המחלקה לחקירות שוטרים בהקדם.

"החקירה בעיצומה ומעבר לכך לא ניתן להוסיף"

הבוקר, כאמור, הותר לפרסום כי ניצב שחם חשוד בעבירות של מעשה מגונה, בעילה אסורה בהסכמה והטרדה מינית בשוטרות, בהן קצינה, שהיו תחת פיקודו. זאת, לאחר שבית המשפט הסיר את צו איסור הפרסום אשר הוטל על הפרשה. שחם נחקר אתמול באזהרה במחלקה לחקירות שוטרים, בתום חקירה סמויה שנערכה לאחרונה במחלקה.

במסגרת אותה חקירה, נחקר באזהרה גם מפקד מרחב ציון, תת-ניצב ניסים אדרי, במחלקה לחקירות שוטרים. אדרי, שהיה מועמד לתפקיד סגנו של שחם ויצא גם כן לחופשה בשל הפרשה, חשוד בכך שקיבל דיווחים בנוגע להתנהגותו של שחם, ונמנע מלדווח על כך.

בסיום החקירה, שוחררו השניים ונאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים בפרשה. המחלקה לחקירות שוטרים מסרה כי "בשלב זה, החקירה בעיצומה ומעבר לכך לא ניתן להוסיף פרטים". לדברי גורמים במשטרה, מי שהגיש את התלונה היה קצין משטרה שלא קודם לתפקיד בו חפץ, ולא אחת המתלוננות. כמו כן, נבדק אם חלק מהאירועים התקיימו במסגרת משלחת המשטרה לפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully