וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הרוצח מקולורדו שלח לפסיכיאטר תכניותיו

בידי חוקרי הטבח מחברת ששלח ג'יימס הולמס לפסיכיאטר המשמש כמרצה באוניברסיטת קולורדו ובה פרטים על הטבח שביצע. "הוא צייר דמות יורה בדמויות אחרות", סיפר מקור במשטרה

רויטרס

ג'יימס הולמס, הצעיר החשוד שרצח 12 בני אדם ופצע עשרות נוספים במהלך הקרנת הסרט "עלייתו של האביר האפל" מסדרת באטמן בעיירה אורורה בקולורדו, ארצות הברית, שלח מחברת ובה "פרטים מלאים על הדרך שבה הוא מתכוון להרוג בני אדם" לפסיכיאטר באוניברסיטת קולורדו. כך דיווחה אמש (רביעי) רשת "פוקס" האמריקאית. לא ברור אם החבילה נשלחה בטרם ביצע את המעשים.

חוקרי הפרשה מטעם משטרת קולורדו וסוכני FBI נקראו ביום שני לקמפוס לימודי הרפואה באוניברסיטה לאחר שהפסיכיאטר, המשמש כמרצה במוסד האקדמי, דיווח כי קיבל חבילה שלדעתו נשלחה על ידי הולמס. בבדיקה התגלה כי הולמס, המכונה "הג'וקר" - דמות הרשע המטורפת המככבת בסדרת הקומיקס, שלח חבילה אחרת שנמצאה בחיפוש במקום.

צעיר פתח באש באולם קולנוע בקולורדו, 12 איש נהרגו. רויטרס
אולם הקונוע שבו רצח הולמס 12 חפים מפשע ופצע עשרות נוספים/רויטרס

לפי מקור במשטרה המעורה בפרטי החקירה, הרשויות קיבלו צו משופט מחוזי ולקחו את החבילה ששלח "הג'וקר" לבדיקה. "בתוך החבילה הייתה מחברת מלאה פרטים על הדרך שבה הוא מתכוון להרוג בני אדם", אמר המקור לרשת פוקס. "המחברת הכילה ציורים של הטבח שתוכנן על ידו", הוסיף. בין השאר צייר הולמס דמות שמחזיקה רובה ויורה בדמויות אחרות.

לדברי המקור, החבילה הונחה בחדר הדואר ב-12 ביולי, אך מקור אחר מסר כי אין באפשרותו לאשר אם החבילה אכן הגיעה לפני הטבח - ביום שישי שעבר. עד כה לא ברור מדוע הולמס, שנשר מלימודי רפואה באוניברסיטה, בחר לשלוח את החבילה לפסיכיאטר. כמו כן לא ברור אם "הג'וקר" והפרופסור היו בקשר עוד קודם לכן. דוברת האוניברסיטה, ג'קלין מונטגומרי, אמרה בעקבות הדיווח כי אין בידיה פרטים אודות תוכן החבילה או זהות השולח.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

חשש מגל "חקייני הג'וקר"

הרשויות בארצות הברית מתמודדות בימים האחרונים עם גל של "חקייני הג'וקר". המשטרה חוששת כי הם ינסו לשחזר את מעשה הטבח. המקרה הבולט ביותר הוא של טימותי קורטואה בן ה-49, שנעצר בכביש מהיר במדינת מיין משום שנהג במהירות מופרזת של 180 קמ"ש. ברשותו נמצאו רובה קלצ'ניקוב טעון, ארבעה אקדחים, תחמושת רבה וגזרי עיתונים רבים על הטבח בקולורדו. בחקירתו סיפר כי יום קודם לכן נכח בהקרנה של "עלייתו של האביר האפל", כשברשותו רובה טעון, והוסיף כי כעת הוא בדרכו לרצוח עובד לשעבר שלו.

במקרה נפרד, עצרה המשטרה בקליפורניה את קלארק טייבור בן ה-52, שהתפרע והשמיע איומים בהקרנה של הסרט בלוס אנג'לס. טייבור, לפי הדיווחים בתקשורת המקומית, התרגז כשהקרנת הסרט התעכבה, והחל לצעוק: "אני 'אתפוצץ' כמו בקולורדו - למישהו יש רובה?". הוא נתפס על ידי אנשי האבטחה באולם, והתברר כי אינו נושא נשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully