וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלתעות רעבות: צפו בכריש חוטף דג מחכת דיג

שרה בריים מצפון קרוליינה ניסתה לתפוס דג לראשונה בחייה, ואף הצליחה - אלא שברגע האחרון הגיח מהמים כריש ענק, תלש אותו מהחכה ונעלם חזרה למצולות - והכל מול המצלמה

וויליאם מור, תושב פרנקילטון שבמדינת צפון קרוליינה, בסך הכל רצה לצלם את ארוסתו, שרה בריים, תופסת דג בפעם הראשונה בחייה. הוא לא תיאר לעצמו איזה מחזה יוצא דופן ייקלט בעדשת מצלמתו: כריש גדול הגיח לפתע מתוך המים, חטף את דג הבס רגע לפני שהושלך מהחכה לרשת - ונעלם חזרה במצולות.

בלי כיבודים: צפו בכריש הגנב

התקרית אירעה בצ'רי גרוב, לחופי האוקיינוס האטלנטי."זה היה מפחיד", סיפרה לאחר מכן בריים לתחנת הטלוויזיה המקומית WPDE. "ראיתי אותו קופץ, ולרגע חשבתי שהוא יכול להגיע עד אליי ולתפוס אותי. הגאות הייתה בדיוק בשיאה, והוא היה בסך הכל כמטר מתחתיי".

"פשוט לא האמנו", הוסיף מור. "אנחנו מסתכלים מאז בווידאו שוב ושוב". אביה החורג של שרה, ואן יוז, הוסיף כי זו הפעם הראשונה שהכריש נצפה במקום: "אפילו לא ידענו שהוא נמצא שם". בני המשפחה העריכו שאורכו של הכריש היה בין מטר וחצי לשני מטרים ומשקלו כ-100 קילוגרמים. "הוא בהחלט יכול לעשות נזק רציני אם היה רוצה", הוסיף יוז.

אולם בכך לא מסתיים הסיפור. לאחר התקרית, החליטו בני המשפחה למצוא שוב את הכריש - ואף הצליחו. "זה היה מרגש", סיפר מור. לדבריו, הם יצאו לים בסירה, השתמשו בסלמון כפיתיון - ועד מהרה תפסו את הכריש. לאחר מאבק קצר, עם זאת, הם שחררו אותו. "רק רציתי לגעת בו בידיי", אמר יוז, "ואז לשלח אותו לדרכו".

עוד סיפורי כרישים:
ליווי צמוד: כריש עקב אחרי אדם על קיאק בארה"ב
עלה ברשת: דייג מעכו לכד כריש באורך ארבעה מטרים
צפו בתמונות: כריש באורך 12 מטר נתפס בפקיסטן
גולש פולני לחם בכרישים בים סוף יומיים - ושרד
תיעוד: כרישים בבולמוס אכילה בחופי אוסטרליה
מהלומות במצולות: צוללן אוסטרלי הביס כריש רעב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully