וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: המעלות המשיכו לטפס - וגם מניין ההרוגים

ילדה בת 4 מאינדיאנה מתה לאחר שנשכחה ברכב סגור בחום של 40 מעלות. במרילנד מתו 10 בני אדם בגלל החום, חלקם מהתייבשות. תושב שיקגו: "אני יושב באמבטיה כל היום"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל)

גל החום שפוקד לאחרונה את ארצות הברית גבה עד כה את חייהם של 30 בני אדם. אזרחים רבים מנסים להתמודד עם מזג האוויר השרבי ולצנן מעט את החום הרב, לעיתים לא בהצלחה מרובה.

ילדה בת ארבע מתה בגרינפילד שבמדינת אינדיאנה לאחר שנשכחה במכונית סגורה בטמפרטורה של כ-40 מעלות. היא הובהלה לבית חולים מקומי, שם נקבע מותה. אביה, בן 18, הואשם באחריות למותה.

גל חום בעיר סנט לואיס, מיזורי, יולי 2012. AP Photo/Jeff Roberson, AP
תושבי סנט לואיס מנסים להתקרר/AP, AP Photo/Jeff Roberson

על פי דיווחים בארצות הברית, במדינת מרילנד אירעו עשרה מקרי מוות בשבוע האחרון בשל החום הכבד, חלקם כתוצאה מהתייבשות. בשיקגו, שנאלצה להתמודד במהלך השבוע עם טמפרטורות גבוהות במיוחד ועם יובש קיצוני, התושבים הצטננו בין היתר באמצעות גושי קרח גדולים. אחד התושבים סיפר כי בבניין שבו הוא מתגורר אין מיזוג אוויר, והחיים פשוט הפכו בלתי נסבלים. לו קימונס, תושב שיקגו, אמר כי "האנשים כאן למעלה משאירים את הדלתות פתוחות כדי שתהיה קצת זרימה של אוויר. אני פשוט יושב באמבטיה כל היום, כי יש לי רק מאוורר".

החזאים צופים כי גל החום ייחלש משמעותית בימים הקרובים, אך עדיין קיים חשש רב מפני סופות רעמים ורוחות עזות שצפויות להכות במיוחד במדינות המערב התיכון ובמרכז החוף המזרחי עם הירידה בטמפרטורות.

לקריאה נוספת:
גל החום בארה"ב: לפחות 22 מתו בשבוע האחרון

(עדכון ראשון: 21:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully