וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינית כרעה ללדת במחסום - איש מג"ב הציל התינוק

1.7.2012 / 12:10

שוטר מג"ב סאלח עאמר הופתע כשאישה בצירים מתקדמים הגיעה למחסום שועפט - ותוך כדי נהיגה בהולה הוביל אותה לבית החולים: "הבנתי שאין לי דקה נוספת, האם קראה לי מלאך"

רס"ר סאלח עאמר – שוטר מג"ב המפקד על גזרה במחסום שועפט, לא חשב שמשמרתו תסתיים עם תינוק בין הידיים. ביום שישי האחרון בשעות הצהריים, הגיע עאמר לביקורת במחסום מחנה הפליטים שועפט שבמזרח ירושלים, כשלפתע הגיח רכב ובתוכו שתי נשים: "הן היו בפניקה" שחזר עאמר, "האישה שנהגה יצאה החוצה והתחילה לצעוק שיעזרו לה. כשהתקרבתי לרכב הבחנתי באישה במושב האחורי, שנמצא בתהליך לידה מתקדם".

עאמר התעשת, ביקש מחברתה לשבת לידו והסיע אותן לבית החולים הקרוב – הדסה הר-הצופים, תוך שהוא מנסה ליצור קשר עם מד"א. "משום מה לא הצלחתי לתפוס את האמבולנס, ומבט אחד לאחור הספיק לי להבין שאין לי אפילו דקה אחת נוספת. יצרתי קשר עם המחסום וזה חיבר אותי עם בית החולים, ביקשתי שימתין לי רופא בכניסה לבית חולים ונסעתי לשם בכל המהירות".

כשהגיעו לשערי הכניסה כבר המתינו להם רופא ואחות, והלידה התבצעה בתוך הרכב. "בזכות פעולתו המהירה של שוטר המג"ב התינוק והאם לא נפגעו", אמרו. יום למחרת, הגיע עאמר לדרוש לשלומו של הרך הנולד ושם פגש בבני הזוג, תושבי שכונת ראס חמיס במזרח ירושלים, שסיפרו לו שלבנם הבכור כבר נמצא שם – מאהר. "האם אמרה לי בבית החולים 'אתה מלאך'. זה לא דבר שאתה מצפה לשמוע מהאוכלוסייה שם וזה מרגש מאוד לשמוע", סיכם עאמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully