וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידו של בן 3 נתקעה במכשיר בלול תרנגולות, מצבו קשה

קובי דוד

29.6.2012 / 16:58

ידו של הילד, שבילה עם משפחתו בלול התרנגולות במושב מרגליות, נתקעה בגלגל שיניים במכשיר בלול. מוקדם יותר נקטעה ידה של פעוטה מהמושב יודפת לאחר שהכניסה אותה למטחנת בשר

ילד בן 3 ממושב מרגליות שבגליל התחתון נפצע בצהריים (שישי) באורח קשה, לאחר שידו נתפסה בגלגל שיניים בלול תרנגולות במושב. פרמדיקים של מגן דוד אדום חילצו את ידו של הילד מגלגל השיניים, העניקו לו טיפול רפואי במקום ופינו אותו במסוק מד"א לבית החולים איכילוב בתל אביב. בבית החולים יימשכו המאמצים להציל את ידו של הילד, שמפונה במצב קשה, אך יציב כשהוא בהכרה מלאה.

דובר המשטרה במחוז צפון מסר כי הילד שהה בלול עם בני משפחתו וככל הנראה הכניס את ידו למתקן האכלה של עופות. כתוצאה מכך הוא נפגע בידו בצורה קשה. הילד פונה לבית החולים איכילוב במסוק ומשטרת קריית שמונה בודקת את נסיבות האירוע. מומחים ואורתופדים לזרוע וכף היד של בית החולים איכילוב קיבלו את הילד שהוכנס לחדר הניתוח בניסיון להציל את ידו הימנית, שנפגעה באורח קשה עד מעל המרפק.

מוקדם יותר היום ידה של פעוטה בת שנתיים ממושב יודפת שבגליל המערבי נקטעה, לאחר שנתקעה במכונה לטחינת בשר, בזמן שהייתה תחת השגחת שכן המשפחה. צוותי רפואה שהוזעקו למקום טיפלו בפעוטה, ומסוק פינה אותה לבית החולים רמב"ם בחיפה. ד"ר האני באחוס, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, מסר לוואלה! חדשות כי "ידה של הפעוטה נפגעה מעבר ליכולת לשחזרה, בין פרק כף היד למרפק. היא הועברה לניתוח דחוף שנערך בשעה זו". לדבריו, "סוג הפציעה לא יאפשר לעשות דבר מעבר לסגירת אזור הפצע".

רב-פקד רונן ברוצקי, סגן מפקד תחנת משגב, מסר לוואלה! חדשות כי מחקירה ראשונית עולה כי השכן, כבן 50, השגיח עליה בביתו. הוא הושיב אותה על משטח השיש במטבח בזמן שטחן בשר, והיא הכניסה את ידה למכונה החשמלית שקטעה אותה. השכן עוכב לחקירה בחשד לרשלנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully