וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הילדה שנפלה: ”לא מאשימים את ההורים”

שכני המשפחה בה ילדה בת 3 נפלה למותה מחלון בית בבאר שבע סיפרו על הכאב הרב בעקבות המקרה: "זה הכי מפחיד שיכול להיות, עצוב שזה קרה בבניין שלנו". ההורים חשודים ברשלנות

יח"צ - חד פעמי

(צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ)

שכניהם של בני משפחת הפעוטה שנפלה אמש (רביעי) אל מותה מחלון הקומה השלישית בביתה בבאר שבע עדיין מתקשים לעכל את הבשורה המרה. "ילדה בת 3, עוד לא התחילה את דרך החיים שלה ונקטעו ימי חייה", אמר השכן קובי אוחנה וסיפר על המשפחה, "זוג של אושר ושמחה, אי אפשר לתאר דבר כזה".

"הכי עצוב שזה קרה בבניין שלנו", אמרו השכנים תום ומרינה איבניינקה. "אמא שלי מכירה אותם, אז היא סיפרה שהיא שמעה צעקות. היא יצאה החוצה כי חשבה שקרה לנו משהו כי טיילנו עם הילדה בחוץ, ואז היא ראתה שהילדה נפלה. אמא של הילדה פשוט התחילה לצרוח ולבכות, וזה היה מזעזע".

"פשוט התחלנו לרעוד כי זה שכנים וגם ילדים. זה הדבר הכי מפחיד שיכול להיות. מאוד כאב הלב, מאוד מזעזע התחלנו לבכות", הוסיפו השניים. "אנחנו לא מאשימים את ההורים, זה יכול לקרות לכל אחד. אני לא יכולה לתאר מה היה קורה אם זה היה קורה לנו. זה לאבד את הילד שלך. אני לא מאחלת את זה לאף הורה. אנחנו רוצים לשמור על הילדים שלנו עוד יותר טוב".

"פתאום שמעתי צעקות 'תצילו אותי'"

שלמה לוי, שכנם של הזוג, סיפר על השתלשלות האירוע. "זה התחיל להערכתי בסביבות 19:30. עמדנו אני וחבר לוועד, פתאום שמעתי צעקות 'תצילו אותי'. חשבתי שזה זוג רב. ראיתי שהוא מחזיק את הבת שלו שנפלה, כנראה שהיא נפלה על הראש והחלון היה פתוח. באותו רגע הזמנו טיפול נמרץ. אחת השכנות, שהיא אחות במקצועה, בדקה וראתה שיש לה דופק והיא מגיבה קצת. לאחר כעשר דקות הגיע טיפול נמרץ וכוחות הצלה שנכנסו פנימה ופינו אותה לבית החולים".

השכן ציין כי היא נפלה מהחלון הפתוח לאחר שטיפסה על המיטה כאשר שיחקה עם אחותה התאומה. "אני לא יודע מה עשו ההורים באותו רגע. היא התקדמה לכיוון החלון וזהו. שמעתי את הצעקות של האבא".

המשטרה החלה בחקירת נסיבות האירוע ובודקת חשד כי מדובר ברשלנות מצד הוריה של הפעוטה.

טרגדיה בבאר שבע: מתה בת ה-3 שנפלה מקומה שלישית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully