וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נפל לפיר מעלית בבניין משרדים בתל אביב - ומת

האיש, כבן 30, נמחץ תחת המעלית. פרמדיקים של מד"א מצאו אותו ללא רוח חיים ובשיתוף עם כוחות הכיבוי חילצו את גופתו מהמקום. היא תועבר בהמשך למכון לרפואה משפטית באבו כביר

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן)

טרגדיה בתל אביב: גבר כבן 30 נהרג בצהריים (שני) לאחר שנפל לפיר מעלית בבניין משרדים ברחוב הברזל בתל אביב. פרמדיקים של מגן דוד אדום ממרחב דן שהגיעו למקום ניסו לחלץ את האיש, שנמחץ תחת המעלית, אולם איתרו אותו כשהוא ללא רוח חיים. כוחות הכיבוי בשיתוף עם מגן דוד אדום חילצו לבסוף את גופתו ומותו נקבע במקום.

אדם כבן 30 נפל לפיר מעלית ברחוב הברזל בתל אביב ומת, יוני 2012. בן קלמר, בן קלמר
זירת האירוע, היום/בן קלמר, בן קלמר

שלוימי פורגס, מתנדב "הצלה גוש דן", מד"א וזק"א תל אביב, סיפר כי "ב-17:24 קיבלנו הודעה בקשר של מד"א על פציעה קשה ברחוב הברזל 19. הגענו למקום שני אמבולנסים, ניידת טיפול נמרץ, ואופנועים של מד"א, מצאנו אדם כבן 28 לכוד בקומה חמישית במעלית כשחלק מגופו מחוץ למעלית. הרוב הגדול של גופו היה בתוך המעלית. צוותי כיבוי הורידו את המעלית, אז הוצאנו את האדם והוא היה ללא רוח חיים".

מקרה דומה אירע בחודש אפריל האחרון, כאשר אישה כבת 50 מתה לאחר שנפלה לתוך פיר מעלית מהקומה העשירית בבניין בדרך ירושלים ברחובות. האישה הובהלה לבית החולים קפלן ללא פעילות לבבית וללא נשימה עם פגיעות רב מערכתיות. הרופאים בחדר הניתוח נלחמו על חייה וביצעו בה פעולות החייאה, אולם חרף המאמצים הגדולים הם נאלצו לקבוע את מותה.

מחקירת המקרה עולה, כי האישה פתחה את דלת המעלית באחת הקומות העליונות של הבניין, אך המעלית הייתה בקומה הראשונה, והיא נפלה על הגג שלה. כוחות הכיבוי הגיעו למקום בעקבות קריאה של דיירים ששמעו קול חבטה. הם פתחו את דלת המעלית, ראו שהיא ריקה, אולם הבחינו ביד משתרבבת מהגג, והזעיקו את צוותי מגן דוד אדום.

  • עוד באותו נושא:
  • מעלית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully